toch nog ff pesten - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu toch nog ff pesten - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

toch nog ff pesten

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

19 Februari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Ik kan het niet laten om nog een paar foto,s te sturen van ons bij het zwembad. En we zijn ook nog naar een museum geweest van Dinosaurussen.
O ja op de vraag van Hoeike, of we nog naar een motortreffen gaan, nou ik denk het niet of we moeten er nog een tegen het lijf lopen.

groetjes Suree & Cor

• 19 Februari 2010 - 10:33

Mat Beekers:

en bedankt!
    geniet er maar van

• 19 Februari 2010 - 10:52

Theo:

nou cor ik zie dat je je nog niet verveelt.
    have fun.

• 19 Februari 2010 - 11:05

Whoopy:

hey pioniers

wrijf het er idd maar effe lekker in
    maar echt pesten doe je niet
    want wij hebben hier ook tropische zwemparadijzen!!!!!hihi!!!

• 19 Februari 2010 - 11:41

Caat:

It´s amazing!!! Wat een luxe vakantie heb je toch Cor en Suree!! Beter als met de drie musketiers!! Geniet er maar van!

• 19 Februari 2010 - 13:03

Swa:

he cor zo te zien zit er weinig leeftijds verschil tussen jou en die dino's!!

veel plezier nog
    groetuh swa,tes en baer

• 21 Februari 2010 - 09:27

Hoey:

zo cor het ziet er daar schon ut op zun plat maar het schonne wacht geduldig dun blouwe breef
    is al weer aan gekommen op de stationstroat als je naar maart weer aan komt dan is de rust weer voor bij en kun je de muffe post in de gang tegemoet zien en het tuintje staat ook al te popelen om onder handen te worden genomen . maar daar kunje wel al aan gaan werken en dat is ???
    neem je aanwinst mee naar hier dan kun je er samen van genieten ik zie op de foto,s dat sure
    goed met kruide over weg kan dat komt hier goed van pas .en als dat op orden is dan ga ook maar eens in het schuurtje kijken. daar staat denk ik ook van alles te roesten en dat moet ook weer in leven geschud worden dat zal wel niet mee vallen met zo een winter achter de rug ???
    de groete ik kon het even niet laten om je geheugen weer wat op te frissen van de nederlanse kultuur.