speciaal voor Hoeike - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu speciaal voor Hoeike - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

speciaal voor Hoeike

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

05 Maart 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Toch nog maar weer een berichtje, want Hoeike begon mij al te missen.
Ik heb niet echt veel te melden. Het is elke dag een sport om zo koel mogelijk de dag door te komen,dus ff op de brommer, dan een coffeshop met airco en dan naar het zwembad,en dat is dan echt hemels !!!om dat ouwe verhitte lijf in het koele water te laten zakken.Voor de prijs hoef je het niet te laten want de entree kost 1 euro en een halve liter bier ook. Ik wil ook nog ff melden dat er nog een Mora lid op reis is, Jos koppers is op weg naar Nepal, je kunt hem volgen op:http://joskoppers.waarbenjij.nu Ik zal er nog een paar foto,s op zetten en een video gr Suree & Cor

• 05 Maart 2010 - 11:17

Miranda & Dani:

Veel plezier nog deze allerlaatste week in 't warme Thailand :-)

Dikke kus en knuffel van ons!

• 05 Maart 2010 - 11:50

Whoopy:

geniet er nog maar van!!!!

dikke kuzz en knuffels

• 06 Maart 2010 - 08:58

Hoey:

dat vind ik toppie man dat de reis toch weer voort gaat. en dat voor mij dat vind ik een hele eer van jou . dan kan ik er alleen aan tovoegen ga er nog veel van genieten .en zie je foto,s weer met smart tegenmoet.