speciaal voor Hoeike - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu speciaal voor Hoeike - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

speciaal voor Hoeike

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

05 Maart 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Toch nog maar weer een berichtje, want Hoeike begon mij al te missen.
Ik heb niet echt veel te melden. Het is elke dag een sport om zo koel mogelijk de dag door te komen,dus ff op de brommer, dan een coffeshop met airco en dan naar het zwembad,en dat is dan echt hemels !!!om dat ouwe verhitte lijf in het koele water te laten zakken.Voor de prijs hoef je het niet te laten want de entree kost 1 euro en een halve liter bier ook. Ik wil ook nog ff melden dat er nog een Mora lid op reis is, Jos koppers is op weg naar Nepal, je kunt hem volgen op:http://joskoppers.waarbenjij.nu Ik zal er nog een paar foto,s op zetten en een video gr Suree & Cor

  • 05 Maart 2010 - 11:17

    Miranda & Dani:

    Veel plezier nog deze allerlaatste week in 't warme Thailand :-)

    Dikke kus en knuffel van ons!

  • 05 Maart 2010 - 11:50

    Whoopy:

    geniet er nog maar van!!!!

    dikke kuzz en knuffels

  • 06 Maart 2010 - 08:58

    Hoey:

    dat vind ik toppie man dat de reis toch weer voort gaat. en dat voor mij dat vind ik een hele eer van jou . dan kan ik er alleen aan tovoegen ga er nog veel van genieten .en zie je foto,s weer met smart tegenmoet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 204909

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: