Nieuwe site - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Nieuwe site - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Nieuwe site

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 December 2010 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal,
Zondag 12 december ga ik weer naar Thailand. De bedoeling is dat we dit jaar ook naar Cambodja gaan.

Nu heb ik voor deze reis een nieuwe site aangemaakt, omdat ik toch wel veel reacties kreeg dat de reizen van mij en Suree, door elkaar liepen met die van Kees & Jan.

Dus voor de vrienden van Jan & kees als jullie ons nog willen volgen, moet je naar de nieuwe site (http://sureecor.waar ben jij.nu) Voor de andere die krijgen automatisch bericht. gr Cor

• 12 December 2010 - 08:31

Francie:

hee cor en suree,

wij vertrekken as donderdag weer naar bali.
    hele fijne reis!!!

groetjes