Nieuwe site - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Nieuwe site - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Nieuwe site

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 December 2010 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal,
Zondag 12 december ga ik weer naar Thailand. De bedoeling is dat we dit jaar ook naar Cambodja gaan.

Nu heb ik voor deze reis een nieuwe site aangemaakt, omdat ik toch wel veel reacties kreeg dat de reizen van mij en Suree, door elkaar liepen met die van Kees & Jan.

Dus voor de vrienden van Jan & kees als jullie ons nog willen volgen, moet je naar de nieuwe site (http://sureecor.waar ben jij.nu) Voor de andere die krijgen automatisch bericht. gr Cor

• 12 December 2010 - 08:31

Francie:

hee cor en suree,

wij vertrekken as donderdag weer naar bali.
    hele fijne reis!!!

groetjes
    gerard en francie

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor