De geur van race olie - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu De geur van race olie - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

De geur van race olie

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

29 December 2009 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Ja het is hier ook bijna oud & nieuw.
Deze keer wel een groot feest, in de stad is al een grote kermis met natuurlijk een markt erbij, s,Avond,s zijn ze al aan het oefenen met vuurwerk. Ik egin me al een beetje thuis te voelen hier in Roi ET.
En ik voel me zelfs weer alsof ik 16 jaar ben, dat komt omdat ik nu elke dag tussen de brommers, door Roi Et scheur, met knetterende tweetakten met de van geur raceolie, maar de meeste zijn viertakten, sommige methet geluid racemotor, en soms lijkt het wel de kleppenball-run, want ze gaan allemaal 90 tot 110 km per uur.Verkeersregels zijn er niet alleen af en toe een stoplicht.Op een kruising kijkt iedereen elkaar aan en degene met de meeste lef heeft voorrang, op een of andere manier werkt dat perfect want je ziet bijna geen ongelukken en ook geen files, hetverkeer blijft doorstromen. Verder wens ik jullie een fijne jaarwisseling Groetjes Suree & Cor

• 29 December 2009 - 07:53

Kluk:

He maat...hebben ze geen tipi voor ronde 70 euri?Dan heb ik nog genoeg over om een hengel te meken..waan hoor...geniet er maar lekker van.Klukkie

• 29 December 2009 - 09:47

Theo:

nou cor dat zijn mooie siliegames in het verkeer.
    maare wel weer heelhuits thuis komen he .
    gr. 020.

• 29 December 2009 - 11:30

Madeleine:

Lekker warm daar maar wat een rare bomen joh :-) Hier is het weer rond nul graden by the way. Mikey zegt trouwens dat de scholen er hier wel een muurtje omheen hebben.
    Have fun en pas maar op met dat oversteken want je weet niet wat er op dat bord staat.

• 29 December 2009 - 11:59

Hoey:

zo cor ik denk dat je als boeda naar nederland
    terug keert ????. als ze je daar nog late gaan .
    in het verkeer daar gaat het je ook al goed af.
    in thailand reist boeda zeker met je mee ??.
    want als je je al thuis voelt in die miere hoop
    dan heb je een bescherm engel op je plofeizer . die heet daar zeker crisboeda.
    maar in nederland had je er ook een cristoffel .ben je allang vergete want hier is hij allang
    verbanne. wij hebben er een nieuwe voor in de plaats
    die werkt voor denhaag
    hij heet camiel urlings.
    maar denk maar niet dat hij het goed doet hij kan nog niet eens een tunnel open houden.
    maar dat met die stokjes
    onder die berg waar is dat goed voor . blijft langejan de kruisvaarder
    dan beter over eind.of zo.he knal het nieuwe jaar maar goed in en laat maar veel foto's zien.en niet teveel biertjes want dan werkt de kruisvaarder niet meer dan heet hij hangende jan.

• 29 December 2009 - 16:07

O My Boedha:

Heej Cor is de Chang daar op want ik zie alleen maar foto's van Soeree, natuur en lots of Boedha,s,

happy 2010 voor jullie

• 29 December 2009 - 16:54

Cora Sins:

eehj cor,

zeker dat je nog terug wilt naar hier?

groetjes cora en de rest van de fam

• 29 December 2009 - 17:09

Wepsejantje:

he cor en suree,tja zo te horen en te zien gaat het je weer heel goed daar,ik ben alleen maar dikker en kaal/wit geworden,heb jij weer geluk dan je jonger word,maar laat het je verder maar goed gaan daar ,doei

• 29 December 2009 - 20:22

Klaas P:

Cor, ik zou maar een drum van die race-olie meenemen naar Nederland.
    Dan kan je het hier zeker voor de dubbele prijs aan de scooterjongens verkopen.
    Een goede jaarwisseling en voorspoedig 2010 toegewenst.

• 30 December 2009 - 13:20

Marianne:

Cor en Suree, geniet van het samen overwinteren. En een heel gelukkig, gezond en goed 2010!!
    X Marianne

• 30 December 2009 - 17:47

Cees Klep :

Hey Cor moest die temperatuurmeter nou op die foto s erop ?Maar dat maakt hier niet uit Wij gaan toch wel .Dat weet je .Geniet er maar lekker van jullie 2 tjes .Komt hier ook wel goed .Heel fijne jaarwisseling En een goed jaar alvast Groetjes Cees