Laatste feestjes - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Laatste feestjes - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Laatste feestjes

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 Maart 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Het zit er weer bijna op, morgen gaan we weer richting Bangkok.
Hier in Roi Et was nog een soort festival waar ik in een klap een beroemd persoon ben geworden.De naam Roi Et betekent het nummer 101. En er stond een tent waar ze 101 personen in wilde hebben, en omdat je dan gratis eten kreeg, had Suree ons daar voor opgegeven. Nou dat heb ik geweten, eerst naar de burgemeester luisteren en toen kwamen de fotografen en de TV dus de volgende dag was ik op TV en stond in de krant, iedereen wilde een foto van die gekke toerist uit Holland.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties, vooral Madeleine Whoopy en Hoeike groetjes en tot de volgende reis grtz Suree & Cor

• 08 Maart 2010 - 08:36

Caat:

altijd al geweten dat je STER allures hebt Cor! Fijn dat je binnenkort weer naar huis komt hele goede terugreis gewenst! Ps breng je een beetje warmte en zon mee want het sneeuwt alweer hier! Groetekus

• 08 Maart 2010 - 10:45

Madeleine:

Jij ook bedankt Cor en Suree voor alle mooie foto's en de leuke verslagen. Ik vond het erg leuk om te zien hoe het daar toegaat in Thailand en Laos en hoe mooi het allemaal is. Ze hebben een hoop meer feest en fleurige kleding daar aan die kant van de wereld, ik ga een keer met je mee als ik tijd en geld over heb (wanneer dat mag zijn mag Joost weten maar goed).
    Veel liefs,
    Knuffel

• 08 Maart 2010 - 11:53

Erik Jan:

het was allemaal erg leuk om te lezen en mooi om te zien. Zal best wel moeilijk zijn om het daar achter te laten, gelukkig heb je de foto's nog :)

• 08 Maart 2010 - 15:59

Theo:

noumoe is het nu al om.
    vergis je je niet 1 week je ha ha ha .
    het was weer leuk om te lezen allemaal tanks.

• 08 Maart 2010 - 16:08

Frank Bel & Sam:

Hey Cor, t zit er weer bijna op voor je,... we hebben weer genoten van je verslag. Vooral nadat we in een complete winterdepressie zijn beland . Ben maar blij dat je aan die kant zit. We keken er al niet meer vreemd van op dat t vanmorgen alweer lichtelijk gesneeuwd heeft en t zo'n -6 vanacht was. Baggerweer!@^#*(&~~++?/##

nou goeie reis terug en neem please waaaaaaarmte mee .
    gr Frank Bel & Sam

• 08 Maart 2010 - 17:01

Dropshot:

hallo
    het is jammer dat je avontuur van 3 maanden er weer bijna opzit en om niet met het lekkere klimaat en het heerlijke eten de dagen door te brengen,maar het word ook weer tijd om bij te praten met je maatjes over alles wat je daar beleefd hebt,maak er nog een leuke week van met surree en doe ze de groetjes van me .
    ik zie je gauw gr kees

• 08 Maart 2010 - 17:03

John:

Ben jaloers wat een prachtige droomreis hoor de verhalen graag als jullie weer terug zijn groetjes vanuit Grubbenvorst

• 08 Maart 2010 - 20:51

PIno:

Cor het is een tijd van komen en gaan .
    Volgens mij is het weer gauw (gaan)voor jou.
    De foto.s zijn weer prachtig
    gr Maria en pino

• 09 Maart 2010 - 18:09

Ce:

groetjes

• 09 Maart 2010 - 19:13

Hoey:

zo cor het droom reisje zit er weer bijna op maar deze foto,s mogen er ook wezen man wat een pracht aan barbi popjes ze zijn er in alle kleuren en denk ook in geuren als ik die foto,s zo bekijk dan is toch zonden om naar holland terug tegaan hier lopen ze alleen maar met een dikke jas en muts rond en moetje nog maar afwachten of we zoveel zonnen staaltjes krijgen als je al hebt gehad .maar wezien je toch weer graag naar holland terug keren en zie je wel weer ergens op het treffen.groetjes van ingrid en martien en kom behouden thuis.

• 10 Maart 2010 - 07:00

Antonio:

3 maanden geleden leek het niet op te kunnen. Nu is het alweer bijna voorbij. Time flies when you have fun...
    Het was leuk om je weer te volgen.
    Welkom thuis in Nederland.

• 11 Maart 2010 - 05:42

Whoopy:

he cor en suree
    zal niet meevallen om te vertrekken
    maar gelukkig zijn de herinneringen mooi
    goeie reis trug
    en tot snel

kus en knufs

• 13 Maart 2010 - 09:05

Laura & Erik:

Hallo Luitjes!,

WELKOM terug in ons koude kikkerland !
    Het waren weer mooie reisverhalen en foto's die jullie hebben laten zien. En snap nu wel wat de guys doet verlangen naar nog meer reizen daar naartoe, al was het ook niet alleen om die mooie dames daar ;) is al streling voor het oog zo te zien. Toe maar zelfs de tv komt erbij, Cor hopelijk hou je er geen sterallures aan over als je terug bent. We vinden je zo ook al goed genoeg hoor x Groetjes en tot ziens !

• 16 Maart 2010 - 19:03

Madeleine:

Dus je was op tijd weg voordat de vreedzame demonstraties begonnen? Hopelijk loopt het niet uit de hand en zit Suree veilig. Laat maar eens weten hoe het met haar gaat.
    Zal wel wennen zijn om weer dikke kleren aan te moeten, en dat terwijl iedereen om je heen het "lekker warm" vindt :-) Na jouw warme en onze koude winter is dat wel vreemd lijkt me.
    Oldtimer, ik vond het heel erg leuk om de verhalen van jou en natuurlijk ook die van Jansen en Jansen te lezen en alle foto's te zien, het is zo mooi daar en door jullie verhalen reis je van hieruit een beetje mee. Dus bedankt daarvoor, ik vind het jammer dat het boek voorlopig uit is!