speciaal voor Hoeike - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu speciaal voor Hoeike - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

speciaal voor Hoeike

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

05 Maart 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Toch nog maar weer een berichtje, want Hoeike begon mij al te missen.
Ik heb niet echt veel te melden. Het is elke dag een sport om zo koel mogelijk de dag door te komen,dus ff op de brommer, dan een coffeshop met airco en dan naar het zwembad,en dat is dan echt hemels !!!om dat ouwe verhitte lijf in het koele water te laten zakken.Voor de prijs hoef je het niet te laten want de entree kost 1 euro en een halve liter bier ook. Ik wil ook nog ff melden dat er nog een Mora lid op reis is, Jos koppers is op weg naar Nepal, je kunt hem volgen op:http://joskoppers.waarbenjij.nu Ik zal er nog een paar foto,s op zetten en een video gr Suree & Cor

• 05 Maart 2010 - 15:27

Dropshot:

hallo
    alles is hier weer op orde en Pa voelt zich ook weer prima ben al weer aan het werken gewend ,maar voor jou gaat het feest nog beginnen denk maar eens aan werken in de kou in je eigen tuin en dan is het niet hemels als je naar je zwembad kijkt .
    Nog even en we kunnen weer buurten want de 13e komt nabij .Nog veel plezier en doe surree de groetjes van Jansen en Jansen

• 06 Maart 2010 - 09:12

Hoey:

he cor raakje zo over verhit dat je mij het verslag drie keer stuurt of komt door die warmte de alsheimer in werking en denk je teveel aan mij van ik mag hoey niet vergeten het verslag te sturen .????? toppie man wat een eer voor mij .