Thailand & Laos - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Thailand & Laos - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Thailand & Laos

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

07 December 2009 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal, Deze keer ga ik voor drie maanden overwinteren in Thailand en Suree en ik gaan dan een maand naar Laos. Jan kan jammer genoeg geen vrij krijgen van zijn werk. Dus gaat Kees deze keer voor een maand naar Thailand met zijn Vader van 82 jaar, en dat zal wel vele smeuige verhalen opleveren. En de bedoeling is dat we elkaar daar weer treffen. We hopen weer op vele reacties van jullie. grtz Kees, Suree en Cor

• 07 December 2009 - 14:54

M@t:

Veel plezier ginds.
    Ik vertrek volgende week voor een maand die kant op.
    Wie weet, lopen we mekaar daar ergens tegen het lijf.
    groetjes,
    M@t

• 07 December 2009 - 14:59

Cees Klep :

Hey Cor veel plezier En maak er wat van Maar dat zal wel lukken Groetjes Cees

• 07 December 2009 - 14:59

Peter Gommans:

Goede reis en zuip niet te veel maar doe iets aan CULTUUR.

• 07 December 2009 - 15:33

Whoopy:

stelletje globetrotters
    ik wens jullie een hele fijne tijd, en zal met plezier jullie verhalen weer volgen

kus en knufs

• 07 December 2009 - 17:10

Bart & Suus:

Geniet ervan, veel plezier en groetjes aan Suree. We hopen op veel verhalen en leuke foto's!!!!

• 07 December 2009 - 17:47

John:

He die cor hele fijne vakantie geniet ervan en gedraag je net als ik ha ha groetjes vanuit Teng

• 07 December 2009 - 17:51

Gerben:

veel plezier daar. tot in maart ik zal je verhalen wel weer lezen.

groetjes gerben

• 07 December 2009 - 18:04

Madeleine:

En daar gaat ie weer ;-) Nou groot gelijk hoor! Goeie reis en hou ons zoveel mogelijk op de hoogte - en vergeet vooral de foto's niet want die zijn ook altijd zo mooi! O ja laat nog even weten hoe Kees' vader heet, misschien wil hij zichzelf ook wel even aan het publiek voorstellen :-)

Knuffel,
    Knuffel

• 07 December 2009 - 18:17

Pino:

Cor volgend jar weâh gèn snèuwballe gâhien
    Ik had mèn dar zâh op vèhùig

Maria ik ik wense jâh en Suree
    alvas een maui en goed 2010 toe

• 07 December 2009 - 18:38

Nang:

HOi cor
    I think you happy come to thailand Again
    I hope you much kisse and hug too.
    nang

• 07 December 2009 - 19:09

Caat En Frans:

Heej moatjes een hele fijne vakantie en Cor vergeet je armbandje niet!! Wij zorgen wel voor Jan hoor, in de tussentijd die zielepoot! Liefs en hugs voor Suree en ben een beetje voorzichtig met d´r wanne! Ik ben nu alweer benieuwd naar jullie verhalen!!Goede reis!! En geniet er van!

• 07 December 2009 - 20:56

Bonnie:

Hoi Cor,
    Een heel fijne vakantie toegewenst met Suree en Cor, wordt vast erg gezellig, geniet er maar van!
    Groetjes!

• 07 December 2009 - 21:36

Kobus En Anka:

hoi cor

we wensen je een goeie reis en veel plezier ginder, wij zullen hier de kou wel trotseren.
    we gaan met veel plezier jou verhalen weer lezen en zien we je volgend jaar weer.

groetjes kobus en anka

• 07 December 2009 - 22:40

Thijs:

Hoi Cor,
    Heb je weer 3 maanden tijd om jouw arm te laten rusten.Fijne vakantie en kom heelhuids weer terug.
    Groetjes Thijs.

• 08 December 2009 - 08:24

Nicole & Renato:

Ha die Cor,
    Wij wensen jou een geweldige vakantie.
    Wat heerlijk om lekker daar te overwinteren en wij maar bibberen!
    Gr aan Suree.
    Gr van ons ut de Melderse!

• 08 December 2009 - 11:53

Bea En Hen:

bofkont geniet met zijn allen maar lekker daar en denk af en toe ook eens aan ons hier in dit regenlandje

groetjes

• 08 December 2009 - 17:19

Ingrid En Bruw:

Hey Cor en maatjes,

Veel plezier in het mooie Thailand.
    Denk aan de foto's. Vier maanden, wat een tijd, geniet ervan.
    Zal aan jullie denken als het hier koud en donker is.

• 08 December 2009 - 17:57

Gwennie Benjamins:

Wat een heerlijk vooruitzicht weer, Cor!! Heerlijk in de zon als wij hier zitten te bibberen.... ;-)
    Heel veel plezier en geniet ervan!! (maar dat zal je zeker wel doen! Daar ben ik van overtuigd... Hahaha)
    Groetjes uit Uden,
    Gwennie

• 08 December 2009 - 18:55

Caat:

Heel veel plezier gewenst! Geniet ervan!

• 08 December 2009 - 20:26

Bill-BMW:

Hey Cor,

Wens je veel plezier daar in thailand en geniet van het mooie weer, wij zullen de treffens verder wel afdweilen en al het bier daar opdrinken.
    Groetjes van Bill, Irma & Stephanie

• 09 December 2009 - 12:20

Peer En Mia:

Hoi Cor, Jammer een witte kerst zit er voor jou dus niet in dit jaar.
    Veel plezier in Thailand geniet ervan en stuur even wat zonnestraaltjes deze kant uit. groetjes

• 09 December 2009 - 14:28

Reint:

He die Cor,
    Zet 'm op, ik wens je veel plezier en wacht in spanning op de eerste foto's.
    Goeie reis.
    Enjoy.
    X

• 09 December 2009 - 14:42

Uraiwan & Theo :

Hoi cor,

Wij wensen jullie een fijne vakantie.

groetjes

• 09 December 2009 - 20:40

Wepsejantje:

hee grijse blondie,hee hoop dat je het weer goed hebt,maar dat weten we wel zo aan de eerste foto s.en als je weer hier eens op vakantie komt horen we het wel weer,doei de groetjes

• 10 December 2009 - 06:52

Hoey:

hier met hoey .
    laat je maar weer eens goed verwenen door die thailanders .
    en vergeet niet de gaskraan dicht tedraaien
    en de stope uit het kasje en het waterdicht.
    als je dat gedaan hebt . dan kunje
    het heele jaar gaan.
    de inergie diebiele zijn
    dan niet blei met je.
    want de winter in nederland word goed betaald.

• 10 December 2009 - 19:22

Sandy:

Ga maar lekker genieten!! :-)
    Wij bikkelen hier wel verder... gheghe.
    Veel plezier joh!!!!

• 12 December 2009 - 20:03