groeten uit 30 graden boven nul - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu groeten uit 30 graden boven nul - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

groeten uit 30 graden boven nul

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

14 December 2009 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Na een goede vlucht van ongeveer 10 uur (alleen maar een uurtje geslapen)veilig geland in Bangkok.Daar stonden Suree en haar zoon mij op te wachten. Omdat ik een gigantische jetlag had een nacht in Bangkok geslapen en daar wat rond gekeken. De volgende dag flink uitgeslapen en daarna met de bus naar Nankom Ratchasima, daar eerst hotel gezocht en de stad bekeken, en net als in bijna elke stad s, avonds heel veel mensen op straat om te eten of naar de avond markt te gaan.Vandaag zijn we verder gegaan met bus naar Roi Et daar woont Suree, eerst de koffer weggebracht en daarna naar het resturant vande zuster an Suree, daar werden we met een feestmaal ontvangen. Zo dit was het ot zover. groetjs Suree & Cor

• 14 December 2009 - 09:42

Bart:

En heul veul plezier,....

Bart

• 14 December 2009 - 10:27

Renata:

geniet ervan hier vriest het weer lekker....veel plezier
    renata en de kids

• 14 December 2009 - 10:31

Madeleine:

Fijn dat je goed bent aangekomen en al meteen de toerist uitgehangen zie ik aan de foto's.
    Tot gauw x M

• 14 December 2009 - 10:31

Peter Gommans:

Nou een hele reis Cor maar ik lees dat je veel hebt geslapen, nu kun je er tegenaan. Veel plezier groeten van Andrea en Peter.

• 14 December 2009 - 15:50

Dropshot:

Goed om te horen dat je goed aangekomen en hartelijk ontvangen bent,mijn tickets zijn geboekt en komen de 24e aan in bangkok ,ik verwacht nu natuurlijk wel een limo voor jansen en jansen de preciese aankomst tijd laat ik je nog weten .Kijk of je nog een motor treffen kan vinden dan maakt mn pa dat ook eens mee.
    Veel plezier en tot gauw
    gr kees

• 14 December 2009 - 16:19

Frank En Bel:

Hey cor , veel plezier aan de andere kant !! Greetzzzz

• 14 December 2009 - 17:47

Wepsejantje:

heee cor
    dat is weer goed te horen dat je eer veilig daar bent,word dus een lange winter als jij al 3 maanden weg gaat.maar jij red het verder wel ,geniet er lekker van doei

• 14 December 2009 - 18:09

John:

Hee ouwe reus doe je beetje voorzichtig en zoek wat moois voor me uit als je wat gevonden hebt hoor ik het wel kom ik die kant uit groetjes en fijne vakantie John

• 14 December 2009 - 18:42

Rex:

Ha die Cor,
    Maak er een paar mooie maanden van.
    En dink d'rum dink d'rum.
    Veel plezier daar.
    Wij zullen ons ook vermaken met oud en nieuw.
    Gr. Rex.

• 16 December 2009 - 21:11

Reint:

Ha die Cor, mooi dat je veilig bent aangekomen en meteen laat zien waar je zit. Super toerist....
    Nou effe een motor opduiken en gaan met die banaan.
    Veel plezier.
    X

• 19 December 2009 - 16:59

Cora:

heel veel pelzier :)

• 20 December 2009 - 13:17

Nick Clabbers:

Hej Cor weer goed bezig

Hier ook geen sneeuw dadelijk naar Death Valley met een paar locols op de BMW GS1200 die ik voor 2 dagen gehuurd heb kan dus ook erger :)

Groetjes