Kerstfeest ???? - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Kerstfeest ???? - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Kerstfeest ????

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 December 2009 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Het schijnt kerstmis te zijn bij jullie, nou hier merk je er niets van.
Af en toe hoor je jingle bells, maar daar houd het mee op. Het schijnt dat in de discotheken wel feest gevierd word, maar dan alleen door buitenlanders.Vandaag zijn we naar een tempel hier in de buurt geweest.
Een gigantisch ding ongelofelijk. En zoals bij alle tempels, kun je naar binnen ( op blote voeten natuurlijk)en daar zit dan een monnik die alles over je gaat vertellen gooit water in je gezicht en slaat met een takkebos op je kop om de slechte dingen te verdrijven nou dat lukt bij mij natuurlijk nooit !! Suree gaat goede tijden tegemoet, maar ik krijg over twee jaar een ongeluk of hart aanval en hoe dat afloopt dat wist hij niet, maar hij heeft mij extra hard op mijn kop geslagen. Aan het eind hebben we allebei een armbandje en een ring gekregen.O ja die grote staande boedha waar ik elke dag op uit kijk, die is ongeveer 60 meter hoog. Wij wensen jullie hier vandaan fijne feestdagen en een gelukkig 2010 groetjes Suree en Cor.

• 25 December 2009 - 12:34

Cora:

Ook fijne kerstdagen.. en een gelukkig nieuwjaar alvast gewenst.

en natuurlijk nog veel plezier!

• 25 December 2009 - 12:40

Reint:

Ha die Cor,
    Goed dat die monnik jou fiks geslagen heeft. Help me er aan denken om je de volgende keer ook een fikse portie klappen te geven. Schijnt dat het helpt en bij jouw kunnen we beter geen risico nemen dat je er te weinig krijgt....:-)
    Ik hoop tenminste nog vele jaren in goeie gezondheid een biertje te kunnen drinken.
    Fijne tijd daar en een super 2010 gewenst.
    Tot de volgende keer.
    X
    Reint

• 25 December 2009 - 12:53

Captain Draco:

nou nou cor dat is me ook een mooie toekomst.
    maar door de klap op je kop zal het nu zeker wel goed gaan.
    ziet er allemaal weer gezwellig uit kerel.
    geniet er maar lekker van en drink een lekker biertje voor ons.
    groetjes

• 25 December 2009 - 13:35

Ingrid:

Hoi Cor,

Wij wensen jullie ook hele gezellige mooie liefdevolle warme dagen.
    Laat 2010 een jaar worden vol mooie reizen en heel veel motorplezier.

Kusjes

• 25 December 2009 - 13:50

Monique :

Hooi Cor en Suree,

Heel fijne dagen samen en de Allerbeste wensen voor 2010.
    Ik denk dat die 'tempelier' je wil bekeren...

groetjes Mark,Monique en onze meiden

• 25 December 2009 - 14:27

Dropshot:

Hallo
    Allereerst fijne kerstdagen ,ik drink er voor jou wel 1 extra .
    Je bezoekt de laatste tijd zoveel tempels en je bent nogal spiritueel bezig,maar cor doe me 1 plezier kom me niet ophalen met een oranje kleed aan want dan wil mn vader dadelijk het vliegveld niet af
    Nog veel plezier en tot gauw
    gr kees

• 25 December 2009 - 15:26

Cees Klep :

Cor en Suree Fijne dagen alvast en een gpoede jaarwisseling .Zal je missen op onze partij morgen Doe ik het wel aan met Dropsjotje Veel plezier Gr Cees

• 25 December 2009 - 15:48

Theo:

nou nou cor het is allemaal wat met die klappen op je kop heb je geen kop pijn van het bier krijg je het wel van een monnik.
    nouja iedergeval fijne dagen ene tot volgend jaar .
    gr.020.

• 25 December 2009 - 22:26

Whoopy:

ha cor en suree
    een hele fijne kerst en een heel goed en gelukkig 2010
    en ik zal er morge eentje op jullie drinken bij de klep

dikke kus en knufs

• 26 December 2009 - 00:06

Madeleine:

Nou da's ook lekker, naja we zien het wel en in de tussentijd lekker feestvieren. Bovendien zullen ze wel niet altijd gelijk hebben die gasten!

• 26 December 2009 - 12:03

Maria En Pino:

He die Cor
    Zo te zien vermaken jullie je daar wel.
    Van uit gemert een gezond 2010 voor jou en suree

• 26 December 2009 - 14:30

Hoey:

ik zie dat je op de tempel
    toer bent . dat lijkt wel een horror park met al die
    kanibale en die inteeld dieren en dan zegt die monnik dat je een hartaanval of ongeluk in het verschiet hebt . ik zou maar weer op de treffen
    toer gaan. dat gaat al jaren goed en dan heb je
    snachts geen nacht merries
    en dan slaat het hart ook niet op hol . dat heeft een lange levens duur en dan ga je het jaar daar op maar weer naar die eikel dan krijg je weer een heel ander verhaal.want zorg ervoor
    dat je nog lang A.O.W krijgt. dan gaat het je vriendin ook goed.dan heeft die eikel toch nog een beetje gelijk.
    maar ga je nog een treffen bezoeke daar in thailand.ik lees het wel.

• 26 December 2009 - 15:18

Antonio:

Hoi Cor,
    Wat ik mis in je verhaal, hoe je hem teruggeslagen hebt...

Wij wensen jullie voor 2010 ook het allerbeste toe!

• 28 December 2009 - 15:26

Caat En Frans :

Het is onebegrijpelijk die pracht en praal en de gigantische beelden, erg mooi allemaal. Maar die monnik, effe terug gaan en meer slaags gaan halen, dan komt het helemaal goed met jullie. Fijn te lezen dat jullie een supertijd weer samen hebben! Geniet ervan luitjes!In ons kouwe kikkerlandje is het na die lading sneeuw weer groen en de kerstparty bij de klep was beregezellie!
    Een hele goede jaarwisseling en een goedjaar!!groetsknuffeles!!

• 28 December 2009 - 20:21

Cor In' T Veld/Ans.:

Cor en Suree
    Bedankt voor het reisverslag en de beste wensen van ons voor 2010.
    Groeten Cor,Ans en Kids.

• 29 December 2009 - 08:08

Kluk:

PRachtige foto`s weer....Is dat nou een "pretpark"of museum?EN JULLIE NATUURLIJK OOK EEN FIJNE GELUKKIGE JAARWISSELING!!!!!KLUKKIE