Nog steeds geen sneeuw - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Nog steeds geen sneeuw - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen sneeuw

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

20 December 2009 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Het is hier nog steeds het mooiste weer van de wereld, overdag is het tussen de 28 en de 30 graden en s,avonds is het lekker koel.We staan redelijk vroeg op en na et ontbijt gaan we wat rond crossen op de brommer in de namiddag gan we weer naar huis om een dutje te doen. sAvonds gaan we naar het restaurant van de zuster van Soerie. Ik ga dan internetten of bier drinken en Soerie helpt in het restaurant.Vandaag kwamen langs een villawijk in aanbouw en om jullie een idee te geven oe goedkoop het hier is zijn hier de prijzen. De kleinste kost 28000 euro en dan heb je al twee badkamers een iets grotere kost 380000 euro, de grootste kost 700000 en heeft 3 badkamers en twee zitkamers en een hele boel slaapkamers en komt het mooiste de meubels krijg je er voor niks bij. ik zal er een paar foto,s bij doen. Morgen gaan we informeren voor een visa voor Laos. groetjes van Suree en Cor

  • 20 December 2009 - 12:00

    Gerben:

    ha cor

    vandaag hier in venray volop aan sneeuwen er ligt inmiddels 25 cm sneeuw. als je mij met het mooie weer blijft pesten dan kom ik binnen kort wel een keer jou kant op.

    gr. gerben

  • 20 December 2009 - 12:40

    Hoey:

    je zit er wel lekker in het zonnetje . maar thuis
    slaat de gasmeter op hol
    dus maar zuinig aan want de euries stromen naar essent.en niet naar thailand.en die vinden het weer wel goed met allemaal die kouw hier.
    dus warmje daar maar goed
    op dat doen wij hier ook.maar niet door de zon maar door het gas.

  • 20 December 2009 - 16:11

    Theo:

    hoi cor nou blijf jij je maar in smeren tegen de zon dan ga ik wel mijn motorpak aan doen en lekker spelen in de sneeuw want dat gaat nu wel lukken,
    iha iha
    have fun want dat heb ik ook (in de sneeuw)dat dan weer wel.
    gr uit 020.

  • 20 December 2009 - 17:31

    Dropshot:

    hallo
    Van het weekend gewoon gereden met zaterdag minus 10 en zondag in een sneeuwbui maar het bleef leuk en spannend en dat mis jij wel allemaal daar onder de brandende zon,en als ik dat winterweer hier zat ben zitten we lekker samen hier of daar op een terras wat te drinken dus cor ik kom eraan gr kees

  • 21 December 2009 - 01:31

    Whoopy:

    zeg cees
    heb jij nog een plekje in je koffer
    zo groot ben ik nou ook weer nie
    zon, zon, zon!!!

  • 21 December 2009 - 11:38

    Club Eikel:

    by mij well -20 brrrrrrrr
    lekker...

  • 21 December 2009 - 12:00

    Cora:

    Jij hebt het beter ik stond gistere tot aan me knieeen in de sneeuw :P

  • 21 December 2009 - 16:17

    Madeleine:

    Heb je nou een paar nulletjes teveel erbij gezet, want hier in het dorp kun je ook wel een groot huis kopen voor 700.000 euro :-) Maar ik neem aan dat je 70.000 bedoelt? En hoeveel kost het om je vrienden naar Thailand te halen als je daar de Mora party wilt houden??? Daar moet je natuurlijk wél rekening mee houden, als je dat van plan was ghe ghe!

  • 21 December 2009 - 22:12

    MIranda & Dani:

    Leuk om te horen dat de prijzen van huizen daar in verhouding zo laag zijn ... maar ik hoop niet dat je van plan bent er 1 te kopen!!! Ik heb gehoord dat dit nl. alleen op naam van een Thai kan, dus het kan nooit echt jouw bezit worden ... weet je dit alvast en hoef je er verder niet over te dromen haha.

  • 22 December 2009 - 09:53

    Mr President:

    Madeleine, Je hebt gelijk ee nulletje teveel.
    gr Cor

  • 22 December 2009 - 17:41

    Antonio:

    Tja, dat krijg je met die hoge temperaturen. Wij kunnen hier ons hoofd koel houden door gewoon even buiten het raam te kijken. Hoewel..., het begint ook alweer te dooien. Bij jou zal de zon het nog wel even volhouden.

    Geniet er maar van samen.
    gr. Antonio

  • 22 December 2009 - 23:01

    Karin:

    Jij jaloers op mij...is niet nodig hoor als ik je verhalen zie. Ieder het zijne hé...Geniet ervan en ik zal af en toe je verhalen volgen.Groetjes,ook aan Soerie

  • 26 December 2009 - 13:46

    Francie:

    hee cor en suree,
    das toch toevallig: tis hier net zo heet als bij jullie!!!!!
    kei goei 2010!!!

    groetjessssssss xxx

  • 29 December 2009 - 07:45

    Kluk:

    Jullie hebben het weer geweldig naar je zin ,zo te zien,Mooi hoor,je maakt ons weer helemaal gek...wat mooi alles daar,en dan die vis...mmmmmm smulluhhhhh...Greetz Klukkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 205298

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: