in the teenies !!!!! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu in the teenies !!!!! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

in the teenies !!!!!

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Januari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie allemaal oud & nieuw goed zijn door gekomen.
Nou ik ben er gelukkig goed doorheen gekomen, want ondanks alle spuiten ben ik toch een paar dagen verkouden geweest, maar Soerie heeft me er met veel verwennerij goed doorheen geholpen. Zodat ik oudejaarsavond toch nog een beetje feest heb kunnen vieren. Hier kopen ze allemaal een cadeautje voor een paar euro en die worden dan genummerd, dan kan iedereen een nummertje trekken. verder staat er natuurlijk heel de avond eten op tafel met bier en whisky. En om 12 uur is er vuurwerk dus ongeveer hetzelfde als in Holland.Morgen gaan we richting Laos, ik weet niet of ze daar veel internetcafe,s hebben, maar ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. allemaal een geweldig 2010.
groetjes Suree En Cor

• 02 Januari 2010 - 07:20

Jochem:

een goed uiteinde aan de andere kant van de wereld groetjes jochem en ria en kats

• 02 Januari 2010 - 08:15

Rex:

Heej Cor,

De beste wensen daar.
    Wij hebben hier ook goed gevierd.
    Alles is goed gegaan.
    We gaan zo de laatste rommel opruimen.
    En dan wellicht tot een volgend feest.
    Gr. Rex.

• 02 Januari 2010 - 08:39

Dropshot:

de beste wensen en dat we nog vaak met elkaar fratsen uit kunnen halen ook weer in 2010 doe suree de groetjes en ik ben al aan het voorbereiden. Oudejaars party goed doorstaan beter als de kerstparty want daar kreeg ik wat evenwichtsstoornissen maar de parties waren gezellig en met oudejaar hebben we een speenvarken geofferd dus het moet een goed 2010 worden groetjes kees

• 02 Januari 2010 - 08:46

Miranda & Dani:

Héél veel plezier in Laos!

Anouk waar ik mee naar Myanmar ben geweest komt net terug uit Laos en zij zei dat het wel een beetje op Myanmar lijkt.

Knufs van ons :-)

de beste wensen voor 2010 en veel plezier in Laos, groetjes aan Suree

• 02 Januari 2010 - 12:35

Harry En Yvon:

Hoi Cor,

Vanuit een, met 10cm sneeuw bedekt, Den Helder ook de allerbeste wensen. Het oud en nieuw feestje bij Wilma en Roger was weer goed geslaagd, uiteraard ook met goed eten en drinken, net als bij jou.
    Ik lees je verslagen zeer regelmatig, volhouden dus!
    Nog een hele fijne tijd daar en die verkoudheid kun je gewoon verdrinken...

• 02 Januari 2010 - 12:51

Cora:

klinkt goed cor!

veel plezier in Laos!

en wij onnozele gevallen zijn er weer goed doorheen gekomen!

groetjes cora

• 02 Januari 2010 - 13:54

Reint:

Ha die Cor
    Veel plezier in Laos. Blij dat er ook nog cola op tafel stond bij jou!
    X
    Reint

• 02 Januari 2010 - 14:55

Madeleine:

Hoi Cor,

Een heel gelukkig 2010 voor jou, ik hoop dat Laos mooi is maar dat zal vast wel.
    Oud en Nieuw was erg gezellig hier, er waren nog een paar Alzheimers die kennelijk dachten dat het Alzheimerfeestje hier was. Maar na een paar koppen koffie, peuken en sigaren hebben we ze met een volle thermoskan de weg gewezen naar het echte Alzheimerfeestje in Den Helder ;-)
    Groetjes uit een besneeuwd Nederland!

• 02 Januari 2010 - 16:29

Pino:

Cor .Kees heeft zoals je gelezen hebt de kerst party bij de klep (GOED) doorstaan.
    De oud en nieuw party in belgie was zoals de andere keren weer goed.
    meer dan de helft van het varken is opgegaan.
    kobus heeft de vel in de
    vuilnis bak gegooid
    kees was daar diep bedroeft over.
    met al is het een goede kerst en ouden nieuw feest geweest
    gr pino en Maria

• 02 Januari 2010 - 17:00

Hoey:

ik zie het wel cor is in zun nopjes . met al zijn familie om zich heen en dan met al die pakjes er bij dan heb je toch geen tijd om ziek te zijn met al die aandacht ben je toch zo blij als een kind.dit zul je in nederland wel gaan missen.
    maar daar staan de grote
    kinderen al weer te wachten op jouw verhaalen.
    wij lezen de verhaalen van de thailander met plezier.maar let wel op dat je het motor rijden niet verleert .dat zou zonde zijn.

• 03 Januari 2010 - 10:13

Club Eikel:

vsem znancem in neznancem,želim vse najboljše v novem letu!

• 03 Januari 2010 - 18:11

Kluk:

Voor jullie daar natuurlijk ook de beste wensen...Doe je voorzichtig? Wil weer naar Faak met jou...Dit Jaar ?En fotografeer us wat minder eten,word er zo hongerig van man..Greetingszzzz Santa KLUK