De grens - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu De grens - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

De grens

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 Januari 2010 | Thailand, Nong Khai

Hallo allemaal,
Gisteren zijn we na een busreis van ongeveer 4 uur in Nong Khai aangekomen, dat is een redelijke grote plaats aan de grens van Thailand en Laos. Daar hebben we een hotel genomen van ongeveer 14 euro per nacht inclusief ontbijtdat is dus 7 euro per persoon. Verder hebben we een computer op de kamer, het is wel een oudje met een kopie van windows XP erop maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag zijn we gaan informeren hoe we het beste naar Laos kunnen gaan, en hoe we aan een visum komen, iedereen weet er alles van, alleen iedereen wil er ook beter van worden.Het begon al gelijk met een tuk tuk chaufeur, die ons probeerde op te lichten, daarna hadden we een vrouwelijke chaufeur die een stuk vriendelijker was en ons het advies gaf om een brommertje te huren. Dat hebben we dus gedaan, een brommer kost 4 euro per 24 uur.Dus hebben we bijna de hele dag wat rond getourd, we zijn in een groot boedha park geweest en volgens soerie is dat een van de zeven wereldwonderen ? Ik zal proberen er wat foto,s van op te zetten, maar ik beloof niets omdat de computer erg traag is. Iedereen bedankt voor jullie reacties, want dat maakt het voor ons ook leuk. Tot ziens in Laos want daar gaan we morgen naar toe.
groetjes Suree & Cor

• 04 Januari 2010 - 13:32

Whoopy:

hey lovebirds
    happy new year vanuit het met sneeuw bedekte kikkerland!!!!!!
    mooie beelden zeg
    vooral met die slangenkoppen
    een fijne reis in laos
    ben benieuwd naar de foto's

kus en knufs

• 04 Januari 2010 - 16:28

Cora:

hoihoi.

jullie vermaken je nog steeds goed lees ik.

heb even gekeken maar ik kan geen wereldwonder ontdekken in dat stadje op wikipedia.

veel pelzier in Laos iig

groetjes de fam. Sins

• 04 Januari 2010 - 17:49

John:

He jongens ben net terug uit de kou van Kirchberg was ook gezellig maar ik benijd jullie zo lekker warm daar Geniet er van en nog de beste wensen en alle gezondheid uit Grubbenvorst Gr. John

• 04 Januari 2010 - 19:15

Corrie :

ik vind je er net als een engel uitzien op die laatste foto met dat witgrijze haar en baard, haha maar dan met een B ervoor. GENIET ze met hoofdletters.
    fam. Lubbers

• 04 Januari 2010 - 21:54

Caat:

Geweldig! Super dat we dit allemaal zo kunnen volgen. Geniet ervan, ik geniet weer van jullie en die prachtige foto's. Wat een mooie wereld daar!
    Groetjes,
    Caat

• 05 Januari 2010 - 21:07

Karin:

Hallo Lieverdjes,
    Wat een avontuur, geweldig, maak je voor Age wat zijspanfoto's.
    Wat een leuke foto van die 2 geraamten, krijg inspiratie van allemaal die enorme beelden.En zin in een avontuurlijke reis.
    Cor en Surie we wensen jullie veel plezier samen.
    Groetjes vanuit Grubbenvorst en Ermelo

• 06 Januari 2010 - 09:31

Hoey:

he die thailander je bent
    nog steets in trans van al die boeda tuine . maar er zijn toch een paar echte fanatiekers. die de moet er beter in houden
    alleen die hebben de boterhammen vergeten mee te nemen en wachten nog op het wereld wonder.
    maar ik denk dat ze in die tijd allang door de wind zijn weg gewaaid en dat was het wereld wonder.???
    je ziet maar weer de aanhouder wint. maar dat met die tuc ik zie wel dat hij goed kan poetsen
    op die manier moet je wel
    een hoge prijs aan houden
    je moet ook een beetje meer voor die tuc liemozien betalen daar zie maar weer dat een hollander weer een echte handels man is .en loopt meteen naar de blinkende
    tuc met veel er op en aan
    maar betaale ho maar .
    hij zal wel meteen in onder handeling zijn gegaan .maarom zijn die andre goed kopper en dat ding van jouw zo veel duurder er zit toch veel meer troep op en dan zal hij ook wel veelte veel verbruike en dat hoef ik toch niet te betalen.??
    maar cor ga zo door en en dan krijg je je sentjes daar niet op maar
    als je weer in limbapwe aan komt dan zit de brievebus wel tot aan de deksel vol met papier.en dan is het nederlands spreek woord schrijf maar bij schrijf maar aaaaf rabobank rekening.
    ik hoor wel weer van je.