jansen en jansen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu jansen en jansen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

jansen en jansen

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

hallo thuisblijvers

Nou de tweede dag van mijn avontuur met m'n vader is ook weer goed verlopen al word het moeilijk om hem in bedwang te houden maar dat heb je met die jongelui van 82.
Normaal vertoefd hij altijd 2 maanden op bali maar omdat mijn moeder problemen met vliegen kreeg is hij nu met mij op stap ,natuurlijk heel anders maar hij past zich fantastisch aan en hij slaapt overal en eet alles zonder mopperen en we lachen ons rot om de prijzen van het eten zeg maar heerlijk met zijn tweeen smullen en dan 2 of 4 euro betalen en dan kan hij het niet eens op zoveel en hij vind het nog lekker ook .
Vanavond begon hij het spannend te vinden want het was al donker en dan is rijden niet echt leuk ,maar wel spannend en hij had het idee dat we geen hotel zouden vinden maar eenmaal in een stad en de gouden tip van de routeplanner ,ja jullie lezen het goed we zijn deze keer geciviliseerd bezig met auto en koffers maar ik kreeg mn vader niet achterop de motor dus dan doen we het zo .
Morgen zijn we bij cor en gaan we samen een paar dagen opstap naar het noorden en wie weet waar nog meer heen ,dat was het weer zo,n beetje de rest van het verhaal komt regelmatig terug
Groetjes van Jansen en Jansen

• 25 Januari 2010 - 14:53

Erik Jan:

gaaf hoor met zo'n jonge pa op stap, alleen nu nog achterop de motor :)

ik mag hopen dat ik later ook op zo'n leeftijd allemaal nog (durf) te kunnen

• 26 Januari 2010 - 01:43

Cora: