63 and still rocking !! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 63 and still rocking !! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

63 and still rocking !!

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

24 Januari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Ja we zijn weeer terug in thailand.
De 22ste een vermoeiende reis terug gehad. De dag begon met regen en een staande busreis naar de grens. De overgang leverde gelukkig geen problemen op en in Thailand kreeg ik zelfs twee gratis condooms en een vette knipoog !!Omdat het zo regende besloten we gelijk door te reizen naar Roi et. Eeerst de trein geprobeerd, maar daar moesten we een paar uur wachten, dan maar de bus en deze keer was het een verschrikking, het stopte overal en soms bleef hij zomaar een half uur staan. Al met al hebben we er 10 uur over gedaan. Ik dacht Soerie zal mijn verjaardag wel vergeten zijn maar nee hoor om 12 uur heeft ze voor me gezongen en had zelfs een klein taartje op de kop weten te tikken. De volgende dag kwam haar zuster en dochter cadeautjes brengen, zodat ik toch nog een beetje een verjaardags gevoel had, en ik wil iedereen bedanken voor alle felicitaties geweldig !!! Vandaag komen Kees & Kees (zijn vader van 82) in Bangkok aan, en ik hoop dat we iets kunnen regelen zodat we elkaar kunnen treffen. De komende weken kunnen jullie ook weer van Kees zijn smeuige verhalen genieten. En wij gaan een dezer dagen naar Chang Mai, misshien dat we Kees en Kees daar kunnen treffen.
groetjes Suree en Cor

• 24 Januari 2010 - 08:15

Antonio:

Hé ouwe,

Ook vanuit Posterholt nog van harte gefeliciteerd.
    En nog vele rockende jaren.

Janneke, Antonio, Nory en Hessel

• 24 Januari 2010 - 09:00

Rex:

Heej Cor,

Van harte proficiat vanuit Grubbenvorst.
    Ik neem aan dat je in Thailand ook gewoon 1 jaar ouder wordt per verjaardag. Op de foto's valt het niet te zien dat je ouder bent geworden. Fijne verjaardag.
    Gr. Rex.

• 24 Januari 2010 - 09:33

Sjaak:

cor proficiat uit blitterswijck leuke foto's en verslag

sjaak annelies rick en mike

• 24 Januari 2010 - 09:57

Swa Tes En Baer:

heej opa profiets gejat met je verjonging en nog veel plezier daar!!!!!!!

groette swa tes en baer

• 24 Januari 2010 - 09:59

Dropshot:

hallo
    Nou we zijn goed gearriveerd en hebben zelfs een auto met gps kunnen bemachtigen daarom ging het gelijk al fout we wilden naar het noorden maar kwamen in het noordwesten uit,maar ja als je geen plannen maak rijd je ook nooit fout want het was de bedoeling om het land te bekijken met mijn pa dus dit had hij anders ook niet gezien.Ik ga zo naar een telefoon winkel om een kaartje te halen en kan dan kontakt met je opnemen
    groetjes kees en kees

• 24 Januari 2010 - 10:36

Hoey:

he die jonge knaap weer een jaartje jonger want van zo een land word je niet ouder . en dat blij
    kind met die kadootjes alang niet zo een vrolijk
    kind gezien . als je in ons land zoon kadootjes zou geven dan vallen de mond hoeken naar onder en krijgt het huidje ploojen en boven in het bolletje begint het te borrelen met het idee wat
    ben je een toe genaaide??? en zie je die kadootje twee maande laater weer op duiken op de kinder markt.zo zie je maar weer dat het ook anders kan .een kinder hand is snel gevuld en ben je blij met wat je krijgt .maar die wegen daar mogen ze toch wel een beetje meer aandacht aan geven. en breng die maar eens op anderen gedachte hoe dat ze het in nederland oplossen .met een badje per maand per rollend voertuig dan kom je in zo een land al ver.dat leverd voor suree een baantje op bij de gemeente en ben je voorzien van de toekomst in dat land .zo doen ze dat in nederland ook .dat is welvaart ??en cor wat letje met zoo een idee. kaart het maar eens aan dan als het zo ver is dan komen wij daar ook motor rijden.en dat in die vijver wat zijn dat voor een visjes ik denk vingerhoed florel
    die vangen ze daar wel gemakkelijk je handjes in het water en de vingers op en neer bewegen en hap daar heb je er een paar .dat is noch eens vissen .??? maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.

• 24 Januari 2010 - 12:01

Dropshot:

op g mail staat mn thaise telefoonnummer
    gr kees

• 24 Januari 2010 - 12:12

Whoopy:

he wereldreiziger
    nog van harte he
    en wat ik al las van kees ging het al weer fout zelfs met gps pfffff
    succes vrienden
    veel plezier

dikke kus en knuf

• 24 Januari 2010 - 12:20

Erik Jan:

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wens je nog veel plezier

• 24 Januari 2010 - 12:51

Henk&Jolanda:

Van harte proficiat vanuit Amsterdam.
    Een biertje houden we nog tegoed he
    Henk en Jolanda

• 24 Januari 2010 - 13:27

Leon:

Heej Cor,Van Harte gefeliciteerd vanuit Gr´Vorst.Blijf voorlopig nog maar even want hier sneeuwt het alweer.

Leon.

• 24 Januari 2010 - 14:27

Karin & Jack:

Hey Cor,
    Alsnog van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!
    Mooie foto's en leuke verhalen. Mooi dat Kees en Kees er nu ook zijn...doe ze de groeten.
    Hele fijne vakantie samen.
    GREETZZZZZZZZZZZZZ

• 24 Januari 2010 - 14:59

Yvonne:

Hoi Cor en Suree

Eerst van harte gefeliciteerd en dat we nog vele jaren van je kunnen genieten. Nu zoals je zeker al weet zijn Jansen & Jansen aangekomen Hoop dat jullie elkaar snel treffen. Nu dan krijg je met twee jansen te doen, dus maak je borst maar nat. Hahahahahaha
    Veel plezier

Groetjes Yvon

• 24 Januari 2010 - 15:03

Yvonne:

Hoi Kees en Paps

Nu gaat het avontuur beginnen.Heb je moeder gebeld dat de reis goed verlopen was dus nu maar op de verhalen wachten.
    Veel plezier .

Yvon

• 24 Januari 2010 - 15:55

Bea En Hen:

Heej Ouwe, proficiat dat je gisteren weer wat OUWER geworden bent.

Bea en Hen

• 24 Januari 2010 - 16:54

Theo:

he cor ook van ons van harte en dat je nog even lekker mag genieten van de zon.
    have fun.
    gr 020.

• 24 Januari 2010 - 18:23

Pino:

Hallo Cor & Suree
    de foto.s zijn weer mooi weet niet of dit nog van de verloren kamera is
    ik zie dat je mooie verjaardag kado.s heb gekregen
    ik lees dat kees en meneer Jansen ook in Thailand zijn
    wij wensen jullie 4. nog een leuke vakantie
    Maria en pino

• 24 Januari 2010 - 21:52

Cor In' T Veld/Ans.:

Hoi Cor;nog gefeliciteerd met je verjaardag,we genieten van de verhalen en de foto's.
    Groeten Cor en Ans.

• 25 Januari 2010 - 11:07

Erik & Laura:

Cor van ons ook nog nog van harte gefeliciflapstaart en leuk dat je verjaardag toch nog aan gedacht is daar. xxx van laura en hand van die grijze guzzirijder Erik!

• 25 Januari 2010 - 11:28

Cora:

eehj nog gefeliciteert...!!!

krijgen we dan zometeen weer verhalen over varkenskoppen enzo?

• 25 Januari 2010 - 17:08

Debby:

Hallo Cor,

Wat een verhalen weer!
    Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, nog many to go!!!!

Groeten
    Debby

• 25 Januari 2010 - 18:33

Caro,Luud,Zoe&Zenja:

Van harte gefeliciteerd met je 63e!(zover ligt dat niet van 82 af)
    Veel plezier met Kees&Kees,en rij voorzichtig,kan pijn doen!
    Caro,Luud,Zoe&Zenja

• 25 Januari 2010 - 20:44

Kobus En Anka:

ook vanuit belgie wensen we jou proficiat met je verjaardag.
    we genieten nu ook weer van de mooie verhalen en foto's, doe de groeten aan kees en kees en maak er nog een mooi reis van.

groetjes kobus en anka

• 28 Januari 2010 - 18:48

Madeleine:

Schandalig dat ik je niet eerder heb gefeliciteerd maar alsnog van harte dus!!! Ik zal ook nog even voor je zingen: "jarig, ja ja jarig, hartelijk gefeliciteerd ja ja ja jarig ja ja jarig en daarom zingen wij onverveerd: lieve jarige Job, leuke lekkere mop, we vieren feest en we zijn zo blij, hoera hoera, joechei joechei, jarig ja ja jarig, hartelijk gefeliciteerd!!!"
    Leuke cadeautjes hoor, vooral die Mora motor!!! Die houten hebben wij ook in de collectie trouwens :-). Lief van Suree dat ze er (wel) aan heeft gedacht! Nou een heel goed jaar toegewenst!! Dikke verjaardagsknuffel!!!!