mijn eerste dag alleen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu mijn eerste dag alleen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

mijn eerste dag alleen

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

21 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

zo ik heb vandaag weer 450 km binnendoor gereden door prachtig landschap en div. soorten weg en aangezien ze met man en macht het wegennet aan het opknappen zijn soms behoorlijk lang op werkzaamheden staan te wachten want ze gooien gewoon 1 rijstrook dicht en je kan wachten dat jouw rijtje er door mag , tis alleen jammer dat er van die 450 km maar 350 de goede kant uit zijn ,ik vermoed dat ik nog 2 dagen nodig heb om in pula te komen en dan kan ik me weer met cor vermaken als hij er dan al is
Ik ben vandaag 2 grenzen over gegaan maar dat blijft een vreemde zaak deze kant op ze laten wel erg goed merken dat ze het je knap moeilijk kunnen maken met hun norse gezichten en trenge stemmen die je natuurlijk niet verstaat en dan maar vriendelijk en dom kijken en hopen dat het helpt .
Ik zit hier in een behoorlijk luxe motel en lig heel luxe in een ruim twee persoonsbed want ik moet wat dan om het verlies van cor te compenseren ,nou luitjes ik ga lui op mn superbed liggen zodat ik morgen weer vroeg op pad kan
groetjes van riding dominator

  • 21 Augustus 2008 - 16:50

    Cora:

    eehj kees veel succes met lekker genieten van je Superbed...!!!

    En nu maar hopen dat ze het je niet al te moeilijk gaan maken...!!!

    En morgen wel alles de goede kant uit he...!!!

    veel succes!

    groetjes Cora

  • 21 Augustus 2008 - 17:49

    Jantje:

    Pula ligt onder in het puntje Kees!

  • 21 Augustus 2008 - 21:34

    Bert:

    Na 5 jaar regelmatig rondrijden door Roemeenie en 7 maanden wonen in Roemeenie weet ik hoe het hier werkt (niet)dus een keer verkeert rijden is niet zo vereemd.
    toch goed dat je de goede weg hebt gevonden!!!!
    Veel plezier in Kroatie een heel mooi land met vriendelijke mensen.
    En MOOIE VROUWEN.
    Maar die hebben ze in Roemeenie ook.
    Groetjes Bert

  • 22 Augustus 2008 - 09:32

    Yvon:

    Nu ben ik toch niet de enigste die soms niet de weg kan vinden in plaats van in oostenrijk je in italie uit te laten komen. Dus mondje toe nu he.Verders blij te horen dat het goed gaat.Hoop dat het daar beter weer is dan hier want momenteel onweert en regent het hier behoorlijk.En nu wel de goede kant op rijden hoor.
    En Bert zeg dat er mooie vrouwen zijn dus geniet ervan.Hij volg je nu ook. Groetjes XXXXX


  • 22 Augustus 2008 - 11:07

    Madeleine:

    volgens mij heeft Kees liever mooie wegen dan mooie vrouwen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 204931

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: