ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

18 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Vandaag de laatste dag in Thailand. En om het goed af te sluiten zijn we naar wij dachten duur restaurant gegaan, Het eten was prima en er waren 4 verschillende bands, die we allemaal gezien hebben, met de nodige biertjes en het is me gelukt om Suree voor de eerste keer goed dronken te krijgen, ze ligt nu in bed en snurkt net zo hard als dikke John. Maar het mooiste was het toilet, de eerste keer dat ik ging werd ik verwekomd door een man die mij de pisbak aanwees en daarna de wasbak en mij een hete handdoek aanreikte, ik zei wauw !! wat een service. Maar toen ik voor de tweede keer ging zag ik hem niet, dus ik sta lekker te pissen, voel ik opeens twee handen in mijn nek, krijg ik toch een volledige massage terwijl ik sta te pissen, en daarna weer een hete handdoek. Jullie begrijpen wel dat dit once in a lifetime is, geweldig !!! Ik wil iedereen bedanken voor hun reacties en als ik alle foto,s uitgezocht heb dan stuur ik nog een berichtje. Het waren twee geweldige maanden, we hebben veel gezien en 5500 km afgelegd op 4 verschillende motoren, Ik vond de Kawasaki 250 de beste motor voor Thailand. We hebben het noorden, noordoost, noordwest en het ziuden gezien, maar het noorden is het mooist. Gelukkig hebben we ook nog een paar dagen met Kees en Jan op kunnen trekken, wat ook heel gezellig was!! Oja wat wij dachten dat het een duur resaurant was bleek toch wel mee te vallen, heel veel eten en ongeveer 5 liter bier moesten we ongeveer 25 euro afrekenen. Ik hoop dat jullie weer van de parij zijn bij onze volgende tour. grtz Kees Jan Cor en Suree


  • 17 Maart 2009 - 18:38

    Renata Jore En Sanne:

    wauw zeg zo een hulp op de toilet zou ik ook wel willen.
    was fijn om jullie te volgen en de fotos waren geweldig.
    geniet nog lekker van je laatste dag en een goede thuiskomst weer.
    liefs renata

  • 17 Maart 2009 - 18:43

    Miranda & Dani:

    Fijn dat jullie 2 geweldige maanden hebben gehad! Vandaag was 't voor 't eerst hier écht super mooi weer ... dus je komt mooi op tijd terug :-)Hele goede terugreis en tot vrijdag :-)

    Kus van ons!

  • 17 Maart 2009 - 18:45

    Erik Jan:

    ik dacht dat thaise massage wat anders inhield :)
    ik wens jullie nog veel naplezier!

  • 17 Maart 2009 - 18:53

    Dropshot:

    hallo
    de vakantie zit erop en moet net als wij terug naar regen en wind en uitkijkend naar de volgende vakantie ,enkel heb jij het geluk dat je niet terug naar je werk moet al moet ik zeggen dat ik alweer een beetje gewend ben aan het jeuk der arbeid.ik hoop je gauw te spreken om de rest van je avonturen te horen ,dus maatje welkom thuis en tot gauw
    gr kees

  • 17 Maart 2009 - 22:11

    Edje Klep:

    goei terug reis
    en we zullen de verhalen wel aan horen op gras treffen
    en kom je alleen naar huis of komt ze mee

  • 18 Maart 2009 - 07:08

    Whoopy:

    goeie reis terug
    en thanx voor al de verhalen
    ik heb het met plezier gevolgd
    Tot snel!!!!

    groetekus connie

  • 18 Maart 2009 - 19:58

    Theo:

    nou nou cor dat was leuk om te lezen.
    trek maar een dikke jas aan want volgende week word het in dit land weer koud.
    welkom thuis en tot nexs time on the muppet show.

  • 19 Maart 2009 - 06:32

    Wepsejantje:

    zo zo cor,de pret is alweer voorbij daar in dat warme land,maar als je terug bent kun je weer mee rijden met mij en kees ,we hebben alweer iets op het program,goede vliegreis en dan zien we of jullie wel weer verschijnen,doei tot.....

  • 19 Maart 2009 - 08:52

    Laura:

    Kees, Jan en Cor...bedankt voor de leuke, gezellige en humoristische vakantieverhalen en foto's. Hierdoor krijgt men ook een stukje cultuur te zien dat niet voor iedereen weg is gelegd. Heb ervan genoten en fijn dat jullie ongeschonden weer thuis komen/zijn.
    Groetjes en veel liefs van Erik & Laura xxx

  • 20 Maart 2009 - 13:19

    Manmanman:

    Hela Cor (en ook een beetje Suree),

    Ik hoop dat je net zo genoten hebt daar in het Thaise als wij hier van jou (jullie) verhalen en avonturen. Het lijkt me dat je kunt terug zien op een mooie romantische tijd samen met je maatje Suree. En weet je, als het je hier te koud wordt dan ben je met een ticketje ook zo weer terug naar de oosterse culturen.
    En ik geloof je helemaal dat je met een 250 cc het beste voortuit komt op de binnendoor paadjes daarzo, het zal weer wennen zijn op die dikke v-max die je in de schuur hebt staan.
    Nou tot snel eens in het Lottumse of ergens op een treffen of gewoon ergens onderweg.
    Veel amusement met de grote avontuur van het uitzoeken van de foto's. (ik ben d'r ok nog steeds mee bezig)
    Hasta Pronto en de saluukes, Lorenso

  • 22 Maart 2009 - 00:45

    Madeleine:

    Lieve mr President,
    Ik vond alle verhalen van jou en Kees en Jan heel leuk om te lezen en op deze manier zien wij ook wat meer van het land. Veel van ons moeten nog een paar jaartjes doorwerken voordat we twee maanden op vakantie kunnen, dus als je nou volgend jaar naar een ander Verweggistan gaat (bijv. Nieuw Zeeland!!!) dan kunnen wij zien of we daar over een jaartje of zoveel op vakantie willen!
    Maar eerst ga je maar weer eens wat rondtoeren in Nederland en je gaat je ook vast weer opgeven voor de Kleppenballrun dus veel succes en win nog eens een beker in je derde jeugd!!!
    Tot gauw dikke knuffel ook aan Kees en Jan natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 205260

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: