Voor de trouwe lezers - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Voor de trouwe lezers - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Voor de trouwe lezers

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

17 Augustus 2009 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken geen reis deze keer ? Jawel hoor Kees en Jan zijn naar Faro in Portugal naar een motortreffen geweest. En ik heb in twee weken een klein rondje Europa gedaan. Suree is n.l. voor twee maanden op vakantie in Nederland. Dus heb ik haar eerst wat van Nederland laten zien. En daarna zijn we naar België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Slovenië, Oosterijk en Duitsland geweest. We hebben het goed naar onze zin gehad, alleen weer pech gehad met de motor, ik had speciaal de Honda Varadero genomen omdat die het betrouwbaarst was. Maar boven op de Furka pas ging het mis, gelukkig kon hij deze keer gerepareerd worden. Nu zijn we weer thuis en gaan nog wat in Nederland toeren. Dat jullie geen berichtjes van ons gekregen hebben ligt aan Eoropa, want edaar zie je bijna geen internetcafe,s. Ik zal er wat foto,s opzetten, Mischien dat Kees en Jan er ook nog een paar opzetten. Groetjes Suree (Soerie) en Cor

• 18 Augustus 2009 - 07:05

Miranda & Dani :

Wat 'n leuke foto's ... Suree die overal op lacht :-)Fijn dat jullie 't weer zo leuk hebben gehad.

Liefs van ons!

• 22 Augustus 2009 - 11:50

Renata:

leuke fotos en fijn dat Suree ook in nederland is geweest.geniet ervan he
    liefs renata en de kids