kleppenball-run 2009 - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu kleppenball-run 2009 - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

kleppenball-run 2009

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 Mei 2009 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal,
Niet voor iedereen bekend maar afgelopen weekend is de kleppenball-run 2009 geweest. Dat is een helse rit van ongeveer 500km met verschillende stempelposten en wie het snelste is heeft gewonnen. Er zijn verschillende klasse zoals: oldtimers,europees, japans, amerikaans en zijspannen.Het is om de 5 jaar en het was nu voor vijfde keer. Voor mij was het derde keer, de eerste twee met zijspan en nu voor het eerst solo. Mijn zijspan was net hersteld van een zware opreratie en liet mij op het laatst nog in de steek toen de startmotor het af liet weten. Dus toen de Honda Varadero maar van stal gehaald, en tot mijn verbazing heb ik de japanse klasse gewonnen. Ben & Jacqueline hebben de Amerikaanse klasse gewonnen en Jacqueline zal een stukje op mijn site schrijven verder zal ik een aantal filmpjes op you tube zetten.http://www.youtube.com/user/moviestar1947 En de Foto,s zet ik op http://www.mcmora.mijnalbums.nl/ Verder kunnen jullie Cor overdag feliciteren, s,morgens van 9 uur to 13 uuren s,middags van 14 uur tot 17 uur Cor slaapt van

• 25 Mei 2009 - 13:49

Madeleine:

Goed man die Alzheimers!!! Gefeliciteerd Cor, Ben en Jacq!!!

• 25 Mei 2009 - 16:41

Jan:

hee die supersnelle cor,

van harte!!!!
    je word nog een echte overallwinner

wij hebben trouwens dit AA weekend nog ons bier- record weten te verbreken(dus blijf maar rustig mee oefenen voor volgend jaar)

• 25 Mei 2009 - 17:01

Dropshot:

proficiat met de eerste plaats in de japannerklasse ben blij dat ik er bij kon zijn om
    het van dichtbij te kunnen meemaken ,cor echt weer klasse van je

• 25 Mei 2009 - 17:09

Edje :

was snelste harley maar was stempel kaart verloren

• 26 Mei 2009 - 14:30

Whoopy:

Cor je bent een kanjer!!!!
    De rest ook trouwens!!!!

enne zeker kijken we op you tube
    liefs renata

• 02 December 2009 - 18:13

Uraiwan:

Heb je ook foto van Thailand