terug op de weg nr 105 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu terug op de weg nr 105 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

terug op de weg nr 105

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo
Vandaag weer verder naar het noorden getrokken over een voor ons bekende weg de 105 dwars door het berglandschap heen een lust om te rijden en ook nog een grot bezichtigd
ook wel een aanradertje om te doen .
Allerlei vreemde tafrelen onderweg tegen gekomen van verschrikkelijke armoe dorpen tot dragers van rieten manden vol met bladeren die ze gebruiken als dakbedekking en in de modder badende buffels .De mensen proberen de hele dag hun kosje te verdienen of te vangen zo ook een paar kinderen in een ondiep riviertje vangen alleen hele kleine vis maar schijnbaar alles beter als niks .
Na een tijdje de 105 afgereden te hebben ook nog even off the road gereden want een beetje spelen hoort erbij .
Na 250 km ons doel bereikt in een plaats waar we verleden jaar ook vertoefd hebben en in het karaoke barretje het hoogste lied hebben gezongen maar helaas is onze beste stem er niet bij dus dat word nu niks.
Hopelijk gaat he nu beter me de foto,s want gister was het zo,n waardeloze computer dat onze foto,s bij cor zijn bericht terecht kwamen
sorry daarvoor.
dat was het weer we gaan zo eten en zien dan wel verder
groetjes uit mea sariang

• 09 Februari 2009 - 13:13

Yvon:

Wat is dat nu voor een rots, lijkt een beetje op een ... zeker door kees gemaakt.
    groetjes

• 09 Februari 2009 - 13:18

Pino:

Nee Yvon dat is kees van achteren

• 09 Februari 2009 - 14:14

Anoniempje:

of van voren?

• 09 Februari 2009 - 15:41

Whoopy:

Bedankt voor de aanrader, maar ben bang dat het een beetje ver weg is!!!!!!
    tis genoteerd!!!!
    en jan, gezellig chatten met jou hoor hahahahaha!!!!!

• 09 Februari 2009 - 15:43

Whoopy:

Bedankt voor de aanrader, maar ben bang dat het een beetje ver weg is!!!!!!
    tis genoteerd!!!!
    en jan, gezellig chatten met jou hoor hahahahaha!!!!!

• 09 Februari 2009 - 15:46

OOOOOOOOOOHHHHHHHH!!!
    is het kees!!!!!!
    hehe!!!
    durfde er nix van te zeggen ben blij dat iemand het in de groep gooit!!!!
    vond het al zo'n vreemde rotspartij!!!!!

• 09 Februari 2009 - 21:37

Edje Klep:

hoe zo kees ik denk jan

• 10 Februari 2009 - 08:59

Hoey:

ziet er leuk uit die modder buffels.
    daar geven ze
    hier grof geld voor om in die modder te rollen
    en kees bevalt het koeie drijven. staat je wel goed. en die boerderij
    met dat spits dak wie woonde daar ??
    of is dat een buite verblijf van een of andere geld wolf.
    en die gast met zijn dak pannen op zijn kop .
    zauw die met zijn handel niet eens een keer onder uit gaan .

• 10 Februari 2009 - 11:47

Yvon: