kastelen tocht - Reisverslag uit Yasothon, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu kastelen tocht - Reisverslag uit Yasothon, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

kastelen tocht

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 Februari 2009 | Thailand, Yasothon

hallo allemaal,
Ja het heeft weer een paar dagen geduurd maar hier zijn we weer.
We hebben een soort kastelen tocht gemaakt en opeens waren we weer bij de zuster van Suree. We hebben nu een soort tropen schema. erg saai !!!
s,morgens eerst ontbijten dan een stukje rijden iets bekijken en wat drinken en daarna een hotel zoeken met een zwembad. Maar het ergste is geen werk !!!!!!! dat mis ik toch echt wel !!! maar ja deze laatste weken zal ik nog wel door zien te komen. grtz Suree en Cor

• 25 Februari 2009 - 14:47

Dropshot:

hallo

Triest om te horen dat je het zo slecht heb,maar goed dat je binnenkort daar weer weg mag en terug kan keren naar het bruisende leven in en om lottum.
    Van dat werken kan ik me goed voorstellen,bij mij viel er ook een last van m'n schouders toen ik m'n werkkleren weer aan mocht trekken en verder kon gaan bouwen aan m'n carriere.Ik hoop dat zowel suree als je schoonzuster aldaar je door deze moeilijke periode heen zullen slepen.O ja cor ik zal je nog 1 keer geloven maar dan mag je nooit meer liegen.
    Nog veel plezier en geniet met volle teugen van je avonturen en we zien elkaar snel als je in nederland terug bent.
    groetjes kees

ps
    wat is nou leuker werken of 2 maanden tuin en zwembad onderhoud achterstand haha daar had je niet aan gedacht he'

• 25 Februari 2009 - 19:23

Whoopy:

na ja cor kom op zeg!!! werken!??
    je had je als vrijwilliger aan kunnen bieden bij die harde werkers waar jullie die mooie kiekjes van namen!!! (wat plukte ze eigenlijk kon het zonder brilletje niet zo goed zin hihi!)
    O ja en ik moest gelijk aan jungle boek denken toen ik die foto's zag van die kastelen tocht!
    hebben jullie niet gedanst met Mogli???
    maar hier word het ook lente hoor
    ik heb mijn eerste krokus in de tuin!!!!

dikke kus en knuf and have fun