relaxen - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu relaxen - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

relaxen

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

17 December 2009 | Thailand, Roi Et

Hallo kouwlijers,
Het gaat hier z,n gangetje.
Heb nu een bromfiets geleend, nou ja bromfiets hij gaat bijna 100 km.
Zo crossen we wat rond en bekijken het een en ander. s,avond eten we meestal in het restaurant van Soerie. dus vervoer en eten kost bijna niets.over een paar dagen gaan we een toertje maken op de bromfiets.Hoogstwaarschijlijk gaan we volgend jaar naar Laos maar wanneer precies dat weet ik nog niet.Verder heb ik nog wat kleine klusjes in het nieuwe huisje van Soerie gedaan. Als je bij die foto,s die grote staande Boedha ziet, dat is het uitzicht van Soerie,s huisje.
Bedankt voor jullie reactie,s Grtz Suree & Cor

• 17 December 2009 - 09:05

Whoopy:

hey zonaanbidders
    idd kou lijden hier zeg en sneeuw ook nog
    mooi uitzicht idd, idee voor de achtertuin hier hihihi
    veel toerplezier saampies

kus en knufs

• 17 December 2009 - 11:53

Miranda & Dani:

Het is goed om te horen dat je ook even de handen uit de mouwen hebt gestoken voor Suree ... een wederdienst voor haar huishoudelijke- en tuinwerkzaamheden :-)

Dani heeft vanmorgen in zijn pyama in de sneeuw gespeeld, hij had geen tijd om te wachten totdat hij aangekleed was haha. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk voor 't eerst sleeën :-)

Kus uit het koude, maar mooie witte Nederland

• 17 December 2009 - 16:42

Madeleine:

Mooi hoor en bedankt voor de kerstkaart!
    Mijn auto kan wel harder dan jouw brommer maar vandaag toch niet harder dan 50 gereden, tis een bietje glad! Maar wel mooi hoor die witte wereld hier.

• 17 December 2009 - 20:31

Marianne:

He Cor en Suree. Toch niet gek als je in Thailand een beetje kan brommer rijden en wat klusjes kan doen.
    Vooral als je beseft dat wij hier met een pak sneeuw naar ons werk mogen klunen!!
    Geniet er van.

• 18 December 2009 - 14:26

Pino:

Hallo Cor en Suree
    Van uit het warme holland
    wensen wij
    Maria en pino jullie een mooie koude kerst en een gelukkig nieuwjaar