toch maar weer een berichtje van ons - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu toch maar weer een berichtje van ons - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

toch maar weer een berichtje van ons

Door: mr-President

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Februari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Eergisteren een slopende busreis gehad van 16 uur waarom weet ik niet, ik denk dat de bus een stuk is omgereden toen ik ff in slaap ben gevallen. Gisteren en vandaag rustig aan gedaan en we zijn weer helemaal het mannetje. Het commentaar op de vissen had ik wel verwacht, hebben jullie ook de video bekeken ?? dan kun je het live zien.Dat ik het aan Kees over zou laten, daar bedoelde ik niet mee dat ik me niet af en toe zal laten horen.groetjes Suree & Cor

  • 09 Februari 2010 - 17:46

    Pino:

    Hallo Cor en Suree
    ik heb allen de vissen bij jou voeten gezien.
    ik heb Jaaaaaaaaaren geleden de voeten van dropschit geroken alles achter ons viel in katswijm
    gr Maria pino

  • 10 Februari 2010 - 20:43

    Wepsejantje:

    hee cor en suree.jullie vermaken zich wel daar en met die 2 rotterdammerkes word het wel gezellig,geniet er daar maar leker van de dagen vliegen voor jou ook snel voorbij,dus we zien ons weer eens in het nederlandse land,doei gr wepske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 204919

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: