toch maar weer een berichtje van ons - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu toch maar weer een berichtje van ons - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

toch maar weer een berichtje van ons

Door: mr-President

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Februari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Eergisteren een slopende busreis gehad van 16 uur waarom weet ik niet, ik denk dat de bus een stuk is omgereden toen ik ff in slaap ben gevallen. Gisteren en vandaag rustig aan gedaan en we zijn weer helemaal het mannetje. Het commentaar op de vissen had ik wel verwacht, hebben jullie ook de video bekeken ?? dan kun je het live zien.Dat ik het aan Kees over zou laten, daar bedoelde ik niet mee dat ik me niet af en toe zal laten horen.groetjes Suree & Cor

• 09 Februari 2010 - 17:46

Pino:

Hallo Cor en Suree
    ik heb allen de vissen bij jou voeten gezien.
    ik heb Jaaaaaaaaaren geleden de voeten van dropschit geroken alles achter ons viel in katswijm
    gr Maria pino

• 10 Februari 2010 - 20:43

Wepsejantje:

hee cor en suree.jullie vermaken zich wel daar en met die 2 rotterdammerkes word het wel gezellig,geniet er daar maar leker van de dagen vliegen voor jou ook snel voorbij,dus we zien ons weer eens in het nederlandse land,doei gr wepske