We hebben vis gegeten en zijn door vis gegeten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu We hebben vis gegeten en zijn door vis gegeten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

We hebben vis gegeten en zijn door vis gegeten

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

07 Februari 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hallo

Gisteren zoals vermeld lekker aan 2 vissen gekloven , maar vandaag tijdens de wandeling kwam Cor weer met een gek idee er zijn div zaken met een bak vol met vis en die kluiven aan je voeten en Cor moest dit natuurlijk ook eens meemaken en oppperde kom Kees we doen het dan kunnen we daar ook weer over meepraten ,dus wij naar binnen en voeten in die bak eerst met z'n tweeen in 1 bak maar cor z'n voeten roken of smaakten beter wat alle vis ging naar hem dus ik mocht in een eigen bak waar ik meer succes had .Het is best een raar gevoel als er een schooltje vis aan je knabbelt maar na verloop van tijd voelt het best relaxed aan ,je mag zo'n 20 minuutjes pootjebaden voor 2 euro dus ook dit kost een schijntje vergeleken met nederland alleen mag je er daar helemaal in en hier alleen je voeten.Vanmorgen zijn we over een markt gewandeld die overdekt was nou ik weet niet wat daar allemaal te koop was maar Pa en ik eindigden met 2 varkens oren die echt super smaakten. Ik heb ook zo'n wensballon gekocht die we s'avonds in de bergen op zullen laten in de hoop dat het anna maria helpen zal in deze voor haar zo moeilijke dagen, de meeste onder ons weten ondertussen wel van haar ongeval.
Vanavond gaan Cor en Surree terug met de bus naar Roi ET ,mijn vader vind het best jammer want hij kan het goed vind met die twee en vind het gezellig om zo met z'n viertjes op te trekken . Morgen ga ik met pa weer verder om de reis door de bergen voort te zetten en div dingen daar te gaan bekijken .Nou dat was het weer voor deze keer en ik hoop dat Cor ook weer eens wat gaat schrijven want die zet mij elke keer achter de computer. Nou vooruit dan maar nog ff de president. Kees heeft alles al gezegd, wij gaan dus weer terug naar het huisje van Soerie en zullen de laatste weken niet meer zoveel op deze site zetten en laten we het weer aan Kees over want die twee zullen meer beleven dan wij.
Groetjes van de thailuitjes

  • 07 Februari 2010 - 13:25

    Caat:

    wa hedde gullie het toch goe!! Geniet ervan! xxx Caat en frans

  • 07 Februari 2010 - 13:53

    Gijs:

    Dat bord kon ik niet goed lezen, dat was zeker in Thengels :-)
    En die varkensoren had je er toch al twee van? Die geven wij trouwens aan de hond ;-) die vinden ze ook erg lekker

  • 07 Februari 2010 - 17:46

    Miranda & Dani:

    Nou pap dat klinkt al behoorlijk verzadigd dat jullie niet meer veel hier op zullen zetten alleen Jansen & Jansen?!?!?! Heb je alles al gezien/meegemaakt dan???

    Leuk die vissenbak ... had er al weleens over gehoord. Is het ook ergens goed voor of is het alleen een fijn gevoel?

  • 07 Februari 2010 - 19:40

    Erik Jan:

    vissen knabbelen aan je voeten?
    Bij "the happy fishing man" had ik eigenlijk een ander beeld hihihi

    mooi avontuur mannen. Ik hoop dat ik op m'n 82e ook nog eens meegenomen wordt door de kids. Petje af

  • 09 Februari 2010 - 11:55

    Bart (sok):

    Hela,.... wel handig zo'n vissenbak.
    Dus je voeten zijn er een stuk mooier op geworden.
    Dat brengt me op een idee!
    Kun je ook eens een half uurtje kopje onder.....?
    Misschien helpt het?

    Bart

    p.s. wel een lang rietje gebruiken.....

  • 09 Februari 2010 - 20:22

    Edwin Bongers.:

    hallo die kees

    toch raar dat ze alle maal op cor zijn voeten ga zitten die vissen ha ha ha
    groetjes aan de rest daar
    en nog veel plezier

    groetjes ed en anja

  • 09 Februari 2010 - 20:22

    Edwin Bongers.:

    hallo die kees

    toch raar dat ze alle maal op cor zijn voeten ga zitten die vissen ha ha ha
    groetjes aan de rest daar
    en nog veel plezier

    groetjes ed en anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 205287

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: