2 daagjes door de bergen - Reisverslag uit Mae Sot, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 2 daagjes door de bergen - Reisverslag uit Mae Sot, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

2 daagjes door de bergen

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Februari 2010 | Thailand, Mae Sot

Hallo
Hier weer een verslagje van de laatste twee dagen ,we zijn eerst weer een stukje naar het noorden gereden om op wegnummer 1095 uit te komen ,die heb ik al twee keer met de motor gereden maar die is zo grillig en mooi dat het elke keer wer de moeite waard is en Pa was hier natuurlijk nooit geweest ,dus een echte must . Onderweg nog div stopjes gemaakt om leuke dingen te bekijken en af en toe een fotootje te schieten.Ook zijn we nog in de Fishcave geweest daar zwemt zoveel vis op een hoop dat is alleen maar te geloven als je het zelf hebt gezien, daar hadden nieuw cement in een pad verwerkt dus hebben we maar gelijk onze namen achtergelaten.
Op de foto's is een toilet te zien en zoals je ziet dat is wat anders als bij ons je moet echt opletten wat je doet en wc papier is er ook niet maar een kommetje om het zakie schoon te spoelen eigenlijk veel frisser als bij ons maar het is even wennen .
Gisteravond in een bungalowparkje geslapen ,waar ik met Jan ook geslapen had en s'avonds op de zelfde plaats als met jan gegeten en de nightbazar gekeken.
Omdat we eigenlijk veels te vroeg zijn gaan slapen was ik vanmorgen al om 6 uur op en ben de bungalow uit geslopen en ben bij 7 /11 koffie gaan drinken en ben op de ochtendmarkt geweest ,toen ik terug was kopje thee voor senior gezet en een rijstontbijt genuttigd ,toen nog wat foto,s van een plaatselijke tempel gemaakt waar net een invasie van monnikken aanwezig was en toen weer verder de grillige weg door de bergen op we hebben 600 km door de bergen gereden en best lange dagen maar het koste ons toch 2 dagen maar het was de moeite waard ,vanmiddag werd het nog even stressen voor senior want die dacht dat we zonder benzine zouden vallen ,want hij kende de inlandse manier van tanken nog niet ,oftewel uit 200 liter vaten word er benzine voor je overgeheveld een prima systeem waar elk inlands dorp mee voorzien is ,dus toen hij zei ik zie alweer geen benzinepomp , zei ik hoezo je staat ervoor nou hij was gewoon opgelucht en moest er wel om lachen hoe de situatie opgelost werd.
We hebben dus toch weer met de routeplanner een hotel gevonden,ik ga dat ding hier steeds meer waarderen,maar nu hebben we een hele grote kamer met drie bedden van 120 breed niet echt luxe maar mooi zat voor ons.Het eten was weer een avontuur met mensen die geen engels spreken maar aan het eind hadden we toch wat we wilden en het smaakte weer super Dat was het weer ik probeer de foto's ook nog even maar de computer is niet echt van de laatste nieuwe
Groetjes van Jansen en Jansen

• 09 Februari 2010 - 17:37

Pino:

Jansen en Jansen
    Is dat er zo een als in svenska ?
    gr pino

• 10 Februari 2010 - 12:33

Yvonne:

Hoi

zo te zien genieten jullie wel.Nog 10 dagen dus geniet er maar van.
    Hier ligt weer eens sneeuw

xxxxxxxx yvon

• 10 Februari 2010 - 20:33

Wepsejantje:

hee mannekes
    het is leuk om bij te blijven,het is weer te gek dat het weer allemaal goed gaat daar.de tijd zal wel snel omgaan daar dus geniet er nog lekker van,voor dat jullie weer in het koude land komen
    groetjes wepske