alweer thuis - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu alweer thuis - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

alweer thuis

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

10 September 2007 | Nederland, Lottum

Hallo lieve kijkbuiskinderen, Ja ik ben alweer thuis, We zijn met zeven man naar de Faakersee in Oostenrijk geweest. Daar was een heel groot motortreffen van bijna allemaal Harley,s.Die zeven mannen waren Antonio, Jan, Sjaak, Richard, Frans,Francios en ikke.We zijn samen ruim een week op pad geweest en hebben een hoop schik gehad, Het weer was iets minder, sneeuw, mist, regen,kou, en een dag zon. Op mijn site zal ik proberen een compleet verslag te maken met de foto,s. www.mcmora.sucks.nl gr Cor

• 11 September 2007 - 05:32

Tanja:

okey dan ziet er gezellig uit, toppertje dus, maar nu weer alles rechttrekken voor de MA run mannen, zie jullie vrijdag weer in het Venloosche

• 11 September 2007 - 18:24

OinotnA:

Weer veel fun gehad. En in totaal toch 5 Alzheimers aanwezig (Ben en Jacqueline waren er ook)
    En ter verduidelijking voor Madeleine: De AA-tour bracht ons dit jaar naar de European Bikeweek in f AA k am See.
    Tot zaterdag allemaal.
    (want donderdag en vrijdag ben ik touren in de Ardennen met een paar collega's)

• 11 September 2007 - 19:57

Siocnarf:

toch nog ff bij komen van die ruim 40 liter bier afgelopen week,maar mijn easy sider heeft de tour gelukkig wel gered heb wel flink moeten poetsen hij zat behoorlijk onder d´n drek!!

tot vrijdag!!

• 13 September 2007 - 07:57

Klukman:

Ugh blanke broeder,ben volop bezig met de foto`s,heb enorm genoten van jullie gezelschap !! Ik had het hard nodig en ben blij dat ik mee gegaan ben.Vraag me wel nog steeds af waar jullie al dat bier hebben gelaten???OEF....Tot gauw een keer.Greetingszzzz Klukman.nl