Mooi man - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Mooi man - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Mooi man

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

12 September 2007 | Nederland, Lottum

Hier ben ik nog ff Klukman heeft een waanzinnig mooie slide show gemaakt, over onze vakantie aan de Faakersee. Je kunt die bekijken op www.Klukman.nl en dan moet je op de foto klikken van klukman on tour. gr Cor

• 14 September 2007 - 16:25

Mamaloe:

Heej Cor.
    Nou ik heb het geprobeerd, maar mijn oudje trekt dat niet meer.
    Kom wel een keer bij jou kijken naar kluk kluk zijn slide show OKÈ

Groetjes en X
    Mamaloe....

• 29 Januari 2008 - 14:13

Kees Dropshot:

he opa wanneer komt de inleiding van onze thailand reis we zijn al bijna weg en nog niks van te lezen heb je het zo druk met je kleinkind tis ook niet niks opa worden

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor