twee maal gedag zeggen - Reisverslag uit Deva, Roemenië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu twee maal gedag zeggen - Reisverslag uit Deva, Roemenië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

twee maal gedag zeggen

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

21 Augustus 2008 | Roemenië, Deva

nou ik had weer wat aangezien ik op grotere doorgaanse wegen wil blijven in me eentje en een anwb doorgaanse route kaart moest raadplegen reed ik vanmorgen om 9.20 met een lullig idee bij cor weg richting sebes in de veronderstelling dat het helemaal goed was ,jammer 55 km verder op zag ik tot mijn spijt dat ik terug kon waar ik vandaan kwam zelf langs het hotel van cor . Je had zijn gezicht moeten zien toen ik hem doodkalm vroeg 2 uur na mijn vertrek heb je nog wat gehoord ik was best wel benieuwd Hij begreep er niks van en lachte mij natuurlijk uit na dat ik hem verteld had hoe het precies kwam .Toen nog even een bakje en een sigaartje samen gedaan en ik weer verder
Nou kom hij dadelijk naar de stad om te internetten en dan ziet hij pas dit bericht , krijg hij weer grote ogen maarja ik moet toch wat doen om hem op te vrolijken Nou ik ga weer verder met mn reis als ik een mogelijkheid heb om een berichtje te plaatsen zal ik jullie op de hoogte houden van mn eenzame reis
groetjes van de eenzame

  • 21 Augustus 2008 - 09:46

    Cora:

    eehj kees ge zijt ook wel een hendigert ook he haha..

    nou cor hoop dat je toch nog een beetje een prettige vakantie krijgt, want dit is natuurlijk goed klote..

    groetjes cora

  • 21 Augustus 2008 - 09:59

    Crisis:

    Zal ik de volgende keer een route kaartje voor je uit draaien opa. Is het niet de tour de france rijdt je wel rondjes Whoe haaaaaaaaaaaaaa

  • 21 Augustus 2008 - 10:03

    Draco:

    he mannen
    vind het super dat jullie weer lekker samen onderweg zijn.
    echte vrienden.
    doe rustig aan eenzame en nog een goede reis.
    gewenst van de free-buccaneers.

  • 21 Augustus 2008 - 11:44

    Whoopy:

    kan me voorstellen dat cor behoorlijk opkeek toen je weer trugkwam hihihi!!! lekker bezig!!!!veel succes nog op je ijzere ros, lonesome cowboy !!!!!

    en cor ik hoop voor je dat alles goed komt, knap K......!!!!!!

    heel veel succes!!!! kzal voor je duimen!!
    eigenlijk voor beide, dat dropshotje veilig de weg vind naar pula!!!

    heel veel grtjs kus en knufs
    connie


  • 21 Augustus 2008 - 11:57

    Yvon:

    He ja das echt pech hebben maar misschien in pula toch nog een lichtpuntje voor vervangend vervoer zal duimen voor je Cor. Nu Kees kijk goed uit onderweg en hoop snel te horen dat je veilig in pula bent aangekomen.
    Groetjes je vrouwtje XXXX

  • 21 Augustus 2008 - 16:02

    Gerben:

    veel succes kees met de enzame tocht
    en veel veilige kilometers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 204919

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: