wat nu - Reisverslag uit Deva, Roemenië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu wat nu - Reisverslag uit Deva, Roemenië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

wat nu

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

20 Augustus 2008 | Roemenië, Deva

hallo
Nou er is weer wat nieuws de motor gaat terug per auto en nu gaan we zien om cor in pula te krijgen en dan zou hij daar een vervangende auto kunnen krijgen of hij laat mij in de steek en vliegt heel lux terug in een paar uur, verder nog geen nieuws dus meer als de laatste foto,s hebben we niet te bieden
groetjes van de wanhopenators

  • 20 Augustus 2008 - 13:20

    Miranda & Dani:

    Jeetje wat een pech weer allemaal ... dit keer overtreft het geloof ik alle pech die jullie tot nu toe hebben gehad ... maar in ieder geval wel één groot geluk ... je moet inderdaad wel een engelbewaarder hebben ... gelukkig maar!!!

    Ik hoop dat je een vervangende auto gaat krijgen en dat de vakantie nog lange niet voor je is afgelopen en Kees als Remy de vakantie moet vervolgen!
    Alhoewel een vervangende auto is toch ook weer niet een vervangende motor, dus hoe het ook afloopt het is echt gruwelijke pech en niet de vakantie die jullie voor ogen hadden of ben ik nu te negatief?!

    Ik hoop snel betere, leuke nieuwtjes van jullie te lezen!

    Liefs Miranda en 'n dikke knuffel van Dani!

  • 20 Augustus 2008 - 14:49

    Whoopy:

    sjonge dominators (blijf jullie toch gewoon zo noemen hoor)
    wat een ontzettende pech zeg!!!! maar ja das avontuur
    en natuurlijk komt onze cor in pula en gaan jullie verder met het avontuur toch!!!!??????
    ik wens jullie heel veel succes, en het gaat jullie vast wel lukken want jullie zijn samen al heel wat gewend!!!!!
    schouders eronder mannen!!!!

    heel veel liefs en dikke kus en knuffels
    connie

  • 20 Augustus 2008 - 16:07

    Gerben:

    wat heb je een pech cor maarja de vorige keer was het kees. veel succes met voortzetting van de reis hoe dan ook.

    gerben

  • 20 Augustus 2008 - 16:34

    Yvon:

    Ja jongens je weet dat kan gebeuren ook al ben je nog zo goed voorbereid
    maarja niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, probeer er toch nog wat van te maken. En ja zo zie je een ongeluk zit in een klein hoekje, maar gelukkig toch nog goed afgelopen.Dus jullie hebben een een engeltje bij je. Nu Kees kijk aub goed uit he als je alleen verder moet.Ik hoor je nog wel Groetjes aan Cor en geef hem maar een dikke knuffel van me.
    XXXXX Yvon De foto,s zijn trouwens wel erg mooi

  • 20 Augustus 2008 - 16:52

    Theo:

    he die cor en kees zo te zien maken jullie er weer een spannende vakantie van.maar dat is toch de bedoeling want 3 weken op costa del niks doen dat is voor jullie niet weg gelegt.veel plezier nog en succes.

  • 20 Augustus 2008 - 17:23

    Erik Jan:

    oeps, ik stuurde net een berichte met de wens dat jullie snel verder konden. Cor gaat dan inderdaad snel.....met het vliegtuig

    komt me helaas wat te bekend voor. Mijn reis in tsjechië eindigde ook zo.

    jammer, hopelijk gaat de volgende vakantie weer beter

  • 20 Augustus 2008 - 18:11

    Antonio:

    Tja, da's dan mooi K..
    Hopelijk krijgt Cor toch een of andere voituur om de trip voort te zetten. Zal wel een beetje anders zijn (minder fun), maar het lukt jullie vast ook op 6 wielen om de nodige lol te trappen.
    Succes en (toch) nog veel plezier gewenst!!!

  • 20 Augustus 2008 - 20:50

    Ad :

    Oh ja, Op 29-30 en 31 augustus is het zijspantreffen in Redighausen duitsland.
    daar staan we met een stand van LBS

  • 21 Augustus 2008 - 07:39

    Bert & Krisztina:

    Het is hier in Roemeenie niet overal luxe dat weet ik.
    Maar wel gast vrij.
    Had me gebeld hadden we kunnen helpen.
    Wij gaan zondagavond terug naar Holland.
    Ik hoop dat het verder goed met jullie gaat!
    Groetjes

  • 21 Augustus 2008 - 09:25

    Madeleine:

    Hoi Kees en Cor,
    Wat een pech joh, maar ja in zo'n land hebben ze de zaken natuurlijk anders geregeld dan hier.
    Er is hiervandaan ook treurig nieuws te melden: Chiel Achterberg is overleden. Ik weet nog niet wanneer de crematie of begrafenis is, maar ik wilde het toch laten weten. Lijkt me vervelend als je er pas in NL achter komt. Zodra ik meer weet zal ik het laten weten.
    Groetjes Madeleine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 205302

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: