nog steeds mooie vrouwen kijken - Reisverslag uit Deva, Roemenië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu nog steeds mooie vrouwen kijken - Reisverslag uit Deva, Roemenië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

nog steeds mooie vrouwen kijken

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

22 Augustus 2008 | Roemenië, Deva

Hallo allemaal,

Ik zit nog steeds in Deva.
Maar nu weet ik iets meer, morgen probeer ik een taxi te regelen naar Cluj, want vandaar vlieg ik maandag naar Budapest en daarna naar Zagreb, daar moet ik overstappen naar Pula. Net een aardige Jongen ontmoet op een terrasje, en ff bij hem thuis een bakkie gedronken, daar heeft hij me verschillende tips gegeven voor mijn verdere reis. Het is wel lekker rustig zonder Dropshotje, maar toch mis ik hem wel een beetje. Maar als het goed is zijn the Dominators Dinsdag weer herenigd. Ik zal kijken of ik er nog een paar foto,s op krijg maar veel heb ik niet. O ja Caat bedankt voor je armbandje, het heeft me al een keer mijn leven gered, maar voor de rest mag het wel iets meer geluk brengen !!!
Groetjes Cor

• 22 Augustus 2008 - 21:37

Bert:

Ik hoop dat je dit leest voor je op zoek gaat naar een taxi.
    Betaal niet alles vooraf.
    En je zal waaarschijnlijk de heen en terug reis van de taxi moeten betalen (de taxi`s rijden hier bijna nooit naar een andere stad daar voor hebben ze mini bussen)
    "zijn goedkoper"
    Liften doen ze hier ook veel. Heb ik ook een paar keer geprobeert maar heb mijn uitelijk niet mee denk ik, mijn vrouw daar in tegen wel dat was mijn geluk!!!!
    Als het niet lukt wat ik me niet kan voor stellen,stuur een sms of bel me (004)0742315464.
    Ben bezich met een verplichte verhuizing in 4 dagen en moet zondag avond terug naar Holland maar als het nodig is vind ik wel tijd en kom je ophalen.
    Moet trouwens vannacht om 4 uur hier naar het vliegveld hier om watspullen op te hallen van mensen die ze niet mee kunnen nemen in het vliegtuig.
    Groetjes Bert

• 25 Augustus 2008 - 14:03

Caat:

Tja Cor, je leven is ook heel veel waard hoor! De rest is pure pech!! Ik straal in ieder geval veel goeds je richting op!
    XXX goede reis!