2e dag onderweg - Reisverslag uit Rakovica, Kroatië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 2e dag onderweg - Reisverslag uit Rakovica, Kroatië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

2e dag onderweg

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

22 Augustus 2008 | Kroatië, Rakovica

hallo,
Nou het gaat allemaal volgens wens ,alleen kon ik het niet opbrengen om provinciaal te rijden daar is het land veels te mooi voor dus ik heb een kaart van kroatie gekocht en heb intussen al weer ruim 450 km binnendoor weg van kroatie gezien en geen km spijt van m,n beslissing gehad het risico van kapot rijden is wel veel groter maar dat neem ik op de koop toe
Als hulpje van adolf moet je een tegenslag kunnen dragen de jongens op mijn werk begrijpen precies wat ik daar mee bedoel.Ik heb de hele dag moet werken als een paard om door het bochtige landschap heen te komen en ik kom ogen tekort om de politie te vermijden ,want die duiken hier overal op waar je ze niet verwacht,en ze schijnen verre van meegaand te zijn ,dat is wel jammer want me aan de regels en snelheid houden is niet 1 van mijn deugden.Ik heb vanavond een zimmer frei gevonden en daar de tip gekregen waar ik speenvarken kon eten ,nou het was weer smullen jammer dat ik niet om de kop kon vragen dan had het helemaal feest geweest Morgen ga ik richting kust en ga via een paar eilandjes waar veerponten tussen varen richting Pula maar gezien het verhaal van cor heb ik nog even de tijd en zal ik het er maar gelijk van nemen om vooral een hoop te bekijken Ik ga nu maar eens terug naar het kosthuis want ik moet me nodig scheren anders ben ik morgen nergens meer welkom als ik slapen wil want ik zat nu al op het randje van vieze oude man
Nou cor hou het nog maar een paar daagjes vol zo alleen als je in Pula aankom staat je buitenhuis op de camping gastvrij voor je klaar en mag je weer een paar nachtjes bij me slapen en kan je weer van m,n gesnurk genieten
groetjes van de lonely dominator

• 22 Augustus 2008 - 19:13

Yvon:

Dat was natuurlijk weer smikkelen en smullen he varkentje van me.Nu nog een paar daagjes en dan zie je je maatje weer
    geniet verder van je reis en tot horens.bey bey xxxxxx