herenigd - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu herenigd - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

herenigd

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

26 Augustus 2008 | Kroatië, Pula

Hallo vanuit een zonnig Pula

Nou eindelijk is het dan zover, cor heeft het toch voorelkaar hij is na een ingewikkelde reis met 2 overstappen op vliegvelden en bijna door een misverstand ook nog zijn bagage kwijt,maar dat (kwijtraaksyndroom)komt mij bekent voor na verschillende vakantie met cor.Ik was bijtijds op het vliegveld om cor op te vangen en verwachtte een vliegtuig maar dat bleek meer een grote bromvlieg met propellers ,maarja dat maakt niks uit hij was er mr. president himself.
Hij had ook nog een 40 minuten vertraging dus was al weer bijna 12 uur geworden
Gelijk maar een peuk opgestoken samen in de aankomsthal want dat mag hier nog gewoon,best vreemd.
Toen moest cor nog naar de camping met zijn 2 grote balen dus toen maar een door een ander bestelde taxi ingepikt en ik met de motor naar de camping .Eenmaal bij de tent samen de ontbrekende delen van ons wederzijdse verhaal bij gepraat en toen was het tijd om te gaan slapen het was ondertussen al bijna 3uur.
Vanmorgen m,n lekkernij opgehaald maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze thuis een stuk lekkerder vind die varkenskoppen dat was wel jammer en cor wou eerst helemaal niks maar toen ik een stukje uit de wang gaf(het lekkerste stuk van de kop) vond hij het toch ook wel lekker .
Ik had voor hem een gevuld broodje met jam bij de bakker gehaald en daar was hij veel blijer mee .
Na nog wat slap gelul zijn we richting stad gegaan om bij internet bar even de foto,s bij te werken en natuurlijk cappuccino te drinken
Strak gaan we wat in het centrum kijken en daarna laat ik cor even het treffen terrein zien en dan zit ook deze dag er weer grotendeels op en zijn we weer een dag dichter bij het treffen waar het uit eindelijk hier om draait
groetjes van duo dominator

• 26 Augustus 2008 - 12:48

Yvon:

He gelukkig het stel is weer compleet.Nu hopen dat het vervangend vervoer ook nog voor elkaar komt.
    Maak er een leuk feestje van he mannen je heb er genoeg voor moeten doormaken.Dikke kus voor beide Groetjes Yvon

• 26 Augustus 2008 - 15:17

Cora:

mooi dat jullie weer compleet zijn..

maar die varkenkop iehhwww bahhh brrrr

maarja vele plezier he :P

groetjes cora

• 26 Augustus 2008 - 19:54

Corrie:

ik zou die varkenskop ook niet moeten hoor cor! broodje jam is veeeel lekkerder denk ik