wachten op mr president - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu wachten op mr president - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

wachten op mr president

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 Augustus 2008 | Kroatië, Pula

Nou ik heb er een rustig dagje van gemaakt een beetje uitgeslapen tot wel half 9 toen even broodjes en tomaat en presunto gehaald en zowaar zelf koffie gezet met m,n brandertje ging nog ook toen een paar sigaartjes geluiert in de hangmat en uiteindelijk me geschoren en gedoucht want ik moet wel toonbaar zijn als mr president komt ,toen nog een paar sigaartje in de hangmat en toen heb ik gevraagd hoe dat vannacht moest met cor anders staat hij dadelijk voor een gesloten campingdeur maar de wachtsman laat hem binnen
Toen ben ik op de motor gestapt en naar Porec gereden want ik had uit vertrouwde bronnen dat je daar speenvarken kon eten op het dorpsplein het was een mooie rit maar geen speenvarken op het plein te vinden was geen reden tot paniek want onderweg had ik wel 20 restaurants met zulks lekker gezien maar gezien de tijd vond ik het wijzer om dan maar terug te rijden naar Pula en net voor de stad inrijd zit ook zo,n restaurant en ik hoef niet in donker terug want dat is geen pretje hier met die wegen die slingeren door het landschap heen .Achteraf een hele goede keus want toen klaar was met eten vroeg ik of ik de kop kon kopen en hoera ik kan hem morgen vroeg ophalen ,zal or wel fijn vinden als ik hem aan het verorberen ben die zal wel geen stukje willen van m,n delicatesse
Onderweg in de bergen ook nog geitekaas gekocht daar maak ik cor dan wel blij mee.
Ben ook nog even op het treffenterrein geweest maar er staat nog bitter weinig dus die mannen hebben nog volop werk om het op tijd van de grond te hebben
Ga dadelijk nog even terug naar de camping omdat ik anders te lang rond moet hangen ,want cor komt pas om 2305 aan ik ben vanmiddag wel even op het vliegveld geweest om zeker te weten dat ik op tijd op de goede plaats zou zijn
Nou dat was het weer zo,n beetje morgen hoop ik dat cor m,n foto,s erop kan zetten dan kunnen jullie een beetje zien hoe het me onderweg vergaan is.
gr van dropshot

  • 25 Augustus 2008 - 18:52

    Cora:

    nou dropshotje, luierse nog maar ff dan he.. en we zine de foto's verschijnen!

  • 25 Augustus 2008 - 20:05

    Yvon:

    Nu ik hoor het al weer jij bent dus niet afgevallen als je thuis komt he varkentje van me.
    Nu vanavond zie je je maatje weer dus kan je lekker bij praten. Geef hem maar een dikke kus van me. groetjes

  • 25 Augustus 2008 - 20:06

    Yvon:

    Nu ik hoor het al weer jij bent dus niet afgevallen als je thuis komt he varkentje van me.
    Nu vanavond zie je je maatje weer dus kan je lekker bij praten. Geef hem maar een dikke kus van me. groetjes

  • 25 Augustus 2008 - 20:06

    Yvon:

    Nu ik hoor het al weer jij bent dus niet afgevallen als je thuis komt he varkentje van me.
    Nu vanavond zie je je maatje weer dus kan je lekker bij praten. Geef hem maar een dikke kus van me. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 205312

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: