Flower festival - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Flower festival - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Flower festival

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 Februari 2009 | Thailand, Chiang Mai

hallo allemaal,

Vrijdagavond motor ingeleverd, ik had hem niet gewassen en dacht ik zal wel commentaar krijgen, maar nee hoor, er werd nauwelijks naar de motor gekeken terwijl er hier en daar toch wel een krasje was bijgekomen. s,avonds naar de voorbereidingen vaqn het flower festival wezen kijken er waren al veel krampjes open en er was ook al muziek. Zaterdag vroeg op om de optocht te bekijken. Het is een soort carnaval en bloemencorso tegelijk, en het eindigt in een groot park waar het barst van kraampjes en natuurlijk gigantisch veel eten. Vanavond gaan we met de bus naar Khon Kaen, dus hebben vanmorgen uit gecheckt en zijn we naar het park gegaan en lekker in de schaduw gelegen met drank en spijzen.
Vandaag helaas geen foto,s omdat ik mijn adapter in de koffer heb laten zitten. groetjes Suree en Cor

• 08 Februari 2009 - 13:18

Cor Lanser:

hallo
    cor kan jij onze foto s bij ons bericht zetten,want deze computer moet met de voorhamer bij gesteld worden.en daarom lukt het ons niet.sorry voor het ongemak.groetjes kees en cor

• 09 Februari 2009 - 08:35

Hoey:

wat steld dat voor in die
    modder is zeker een tracter pool sport.
    en die twee witte badmutse gaan die naar een slagers festival
    of zo .
    ziet er wel stiriel uit.
    en draai die water leiding is open dan doet die waterval het ook.
    leverd goede foto.s op.
    ga zo door jongens.