reisje stuwdam - Reisverslag uit Tak, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu reisje stuwdam - Reisverslag uit Tak, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

reisje stuwdam

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

07 Februari 2009 | Thailand, Tak

Hallo

Vandaag waren we van plan om rustig naar het noorden te rijden maar aangezien wij op een hoofdweg reden een kilometer of 30 en dat eigenlijk niks vonden waren we blij dat we een bord zagen met een afslag naar een stuwdam op kleine binnendoor weggetjes onderweg kwamen we een schijnbaar belangrijke tempel tegen die we ook nog even hebben bekeken maar wat dat aangaat is jan net als ik heb je 5 tempels gezien heb je ze allemaal gezien en zeker voor twee van die heidenen als wij.
Hoe dichter we bij de stuwdam kwame hoe mooier het landschap zo langs de rivier en toch in de bergen.
Op de weg trug moesten we kiezen terug naar een stad of 80 kilometer door waarvan zeker de helft in donker dus het verstandigste gedaan terug naar de stad,waar we eerst geen hotel konden vinden en toen we er 1 hadden bleek het vol te zijn ,maar de receptie meldde ons aan bij een ander hotel net buiten de stad ,toen we aankwamen werden we bijna naar binnen gedragen en deze keer niet door het ongedierte maar zo luxe is het daar ,kost wel wat maar toch nog ver onder de prijs van formule 1 hotels in frankrijk .
We voelden ons er gelijk thuis want we konden koffie zetten op de kamer en onze kamerjassen en pantoffels voor vanavond staan al klaar.
Morgen gaan we weer verder naar het noorden om ook nog even langs te gaan bij die art gallery aan weg 1095 waar die man verleden jaar heel trots zn wiettuin liet zien we proberen daar te overnachten want hij heeft een soort schommelbedden voor zijn huis die wij best zouden willen gebruiken ,maar de vraag is of we hem terug kunnen vinden maar dat zal de tijd leren.
Met cor en suree gaat het ook goed die zit in een bloemen feest in chiang mai het schijnt daar een soort bloemencorso te zijn met praalwagens ,maar hij zal dit denk ik ,zelf met foto,s op de site zetten
Dat was hem weer groetjes uit Tak

• 07 Februari 2009 - 14:31

Sandra Kiri:

we wensen jullie veel plezier voor morgen geniet ervan

groetjes sandra kiri tot ...

• 07 Februari 2009 - 15:00

Yvon:

Leuk kamerjasje staat je goed, lijk de koning van siam wel.Heb je toch eens iets normaals aan he.
    Veel plezier en misschien kan je Jan nu wel verleiden.

• 08 Februari 2009 - 08:15

Hoey:

ziet er goed uit kees nu nog een stok in de hand
    dan kun je zo naar het
    klooster .en niet naar het treffen .
    is denk ik niet zoon zuip partij. en word je wel 120 jaar oud dan kun je met gemak tot je
    67 jaar door werken. en
    dat ziet balkie en bosje
    graag.alleen maar euries
    in de kas en geen uitgaven.
    dus geniet er maar goed van.