hij wou alweer niet in bad die jan - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu hij wou alweer niet in bad die jan - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

hij wou alweer niet in bad die jan

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

10 Februari 2009 | Thailand, Mae Hong Son

Hallo

Nou vandaag een mooi en heftig op binnen wegen gereden en zelfs een wedstrijdje met een plaatselijk brommerrijdertje gehad ,ongelofelijk hoe hard die lichte dingen rijden op een gegeven moment zaten we bijna aan de 100 km per uur en die knul gaf geen krimp in de bochten waar hij schijnbaar wel ieder dingetje van de weg afwist want ik kon hem alleen pakken op de overzichtelijke stukken ,maar dat vond ik een beetje lullig, 1 keer pakte ik hem in de bocht en meneer kwam binnendoor terug naar de kop positie, was gewoon een kunstenaar op die brommer en harstikke leuk om te doen ,jammer dat er niet meer van die luitjes zijn.We zijn ook nog naar een warm waterbron geweest ,stinken als de pest naar rotte eieren en zink .Toen ik jan voorstelde dat het weer eens tijd voor een bad was liep hij weer te zeiken over de temperatuur van het water het is ook nooit goed,met 90 graden is het vuil er tenminste goed af ,dat weet ik nog van vroeger van m,n moeder dat noemde ze de kookwas.
Morgen gaan we door op de 1095 waar we verleden jaar kennis hebben gemaakt met een medekweker ,die we willen bezoeken en als het lukt blijven we daar slapen .
Dadelijk gaan we weer iets excotisch eten het is altijd leuk wat je voor je neus krijgt ,maar doorgaans is het zeer goed te pruimen en ik laat me ook niet afschrikken door het peperige,net als jan ,die ondertussen ook met houtjes kan eten
en ook net als ik nooit schrikt wat ze voor z,n neus zetten
Dat was hem weer groetjes van hoppie en droppie

  • 10 Februari 2009 - 11:52

    Yvon:

    ja zo zie je dat er nog meer gekken op de wereld zijn .Dus Kees je bent niet de enigste. Nu voor straks eet smakelijk. En Jan wel lullig dat je weer niet in bad wil.

  • 10 Februari 2009 - 14:41

    Theo:

    het bad ziet er goed uit maar ben toch blij dat er geen geur foto's zijn.
    have fun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 204922

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: