looking for adventure - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu looking for adventure - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

looking for adventure

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

11 Februari 2009 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Inmiddels zitten we in Roi Et waar een zusje van Suree een retaurant heeft.Maar eerst onze avonturen in Kho Kaen. Na een rit in de bus die ik niet gauw zal vergeten, omdat Suree dacht dat die 9 uur zou duren en uitliep tot bijna 12 uur. Ik was helemaal kapot. De eerste dag niet zoveel gedaan omdat het zou heet was,alleen naar een park met een grootmeer erbij. Daar een uurtje rondgedobberd op een waterfiets. En daarna op zoeknaar een motor,maarin heel de st5ad konden we geen motor vinden, alleen brommers, maar dielopen ook dik 100 dus zouden we de volgende dag een brommertje huren. Maar de volgende dag toch nog een motor gevonden,een Honda Phantom. Het was een dikke chopper om te zien, maar toen we eenmaal op weg waren was het ding niet vooruit te branden 100 km en toen was het op. Toen maar overgeschakeld op easy riding en toen was het toch wel relaxt rijden. Eerst naar een Cobra farm gereden, nou dat was lachen, het hele dorp leeft van de toeristen die langs komen, eerst krijg je een rondleiding door de stallen, maar als er maar 15 slangen te zien zijn dan is dat zo afgelopen, dan moetje 200 bath betalen ( iets meer als 4euro) en dan krijg je een prive show, ze hebben een podium en daarboven zit de spreekstalmeesteres.
Na een wervelende show kun je met een slangop de foto. Daarna zijn we naar een stuwdam geweest en als afsluiting nog maar eens naar een tempel. We blijven als het goed is twee dagen hier. Grtz Suree en Cor

• 13 Februari 2009 - 08:08

Hoey:

he die cor ik zie dat
    je toch nog aan nederland
    denkt met die bloeme
    corso waar was dat.?? zundert of zo.
    of toch een ander dorp.
    maar wel moi man.
    en dat ding met die spaarlampen wel gijnig
    maar dat met die tuin slang. ik geloof dat je broek nu vol zit.
    want vrolijk kijk je niet.
    maar maak er maar wat van
    want hier in nederland is het een resesie en gestressie.

• 13 Februari 2009 - 15:02

Kluk:

helemaal te gek ,je bent aan het genieten he,ouwe snoeper...ugh klukkie