dagje stad slenteren - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu dagje stad slenteren - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

dagje stad slenteren

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

14 Februari 2009 | Thailand, Chiang Rai

Hallo ,
Vrijdag de 13e is als een zeer rustig dagje verlopen we hebben wat in de stad rondgeslenterd en hier en daar wat winkeltjes bekeken maar eigenlijk niks van onze gading gevonden .
Het enigste spannende was eigenlijk het bezoek aan de kapper ,waar jan z,n ringbaardje naar de kloten werd geholpen want de man deed z,n uiterste best maar begreep niet precies wat jan wou en voor dat je het wist was het gebeurt.
Vandaag gaan we richting Phayao maar waar we uitkomen weten we nog niet ,we zien wel.
Dat was het weer voor vandaag ,misschien dat we vanavond nog een berichtje plaatsen als daar internet is maar dat zien we dan wel.
Met cor gaat ook alles goed die hebben we bijna dagelijks aan de telefoon maar die had geen internet te plaatse ,dus die zal later zijn verhaal wel doen.
groetjes uit Chiang Rai

• 14 Februari 2009 - 13:27

Erik Jan:

allemaal weer erg leuk wat ik zo lees.
    Ik begrijp dat jullie toch een beetje de 13e ontweken hebben door een rust(ige) dag genomen te hebben?
    Dat ringbaardje was dan het enige wat mis kon gaan....
    gelukkig groeit dat weer aan.
    veel plezier daaro en geniet nooit in mate

groetjes ej

• 14 Februari 2009 - 15:52

Pino:

Kees VRIJDAG DE 13e
    Weet je nog die hotel kamer nr 13 wat moest ik een moeite doen om een ander te krijgen
    en afgelopen VRIJDAG de 13e was jij in Thailand
    zo te zien is alles goed gegaan die dag
    gr maria en Hans

• 14 Februari 2009 - 22:53

Annemarie:

zo hehe ik heb weer fatsoenlijk internet en kan nu eindelijk al jullie berichten en foto.sbekijken ik zag dat mn ventje oftewel mn maatje nu wel een kale konte gezicht had haha groetjes van mij en de kids en veel plezier verders