weer in een grote plaats vandaag - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu weer in een grote plaats vandaag - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

weer in een grote plaats vandaag

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

12 Februari 2009 | Thailand, Chiang Rai

Hallo
Vandaag op weg gegaan naar chiang Rai om daar een dagje te rusten en in de stad rond te kijken .
Onderweg zijn we een waterreservoir in het binnenland gaan bezoeken maar de rit erna toe was leuker als het reservoir,later nog naar een hotspring geweest maar dat was een zeer toeristisch gebeuren de mensen werden er met dubbeldeks bussen naar aangevoerd,dus gauw pleiten .
Onderweg kwamen we wel een verrassing tegen ,speenvarken aan het spit waar we gauw een stuk van hebben geproefd ,eigenlijk zag het er niet uit maar het smaakte goed en we moesten het op de grond zittend opeten maar dat mocht de pret niet drukken .Cor had ons een tip gegeven van een guesthouse in chiang mai ,dus daar hebben we ons heen laten brengen door een tuk tuk dat is een soort brommertaxi met overkapping.
Het hele guesthouse is gebouwd uit teakhout prachtig om te zien maar cor is schijnbaar zo in de wolken dat hij vergat te zeggen dat er geen ijskast en tv in staat en dat is best een gemis.
Enkele metselaars waren met een muurtje bezig en ik ging een kijkje nemen ,jan natuurlijk gelijk foto,s van balkon gemaakt zodat het net is of ik de inspektie uitvoer,dat stukje muur is 5 dagen werk voor 5 man maarja ze verdienen ook maar 5 of 6 euro per dag,maar alles gaat zeer eenvoudig en relaxed , maar goed dat ze geen slavendrijver als bram als voorman hebben dan had het muurtje al klaar geweest.Ik heb hier ook nog in een excursie map gekeken voor morgen maar de meeste plaatsen die ze aandoen hebben we al gezien ,dus we hebben het niet gek gedaan zo op ons eigen,dus morgen zien we wel wat het word.
Dat was hem weer ,groetjes uit Chiang Rai

• 12 Februari 2009 - 12:55

Whoopy:

Nou nou tis wat zeg
    kan jan eindelijk een keer in bad'
    en wat doen jullie?
    snel pleite gaan!!!!
    pfff

• 12 Februari 2009 - 13:42

Club Eikel:

lekker zo jonge vareken mmmmmmmmmmm

• 12 Februari 2009 - 16:23

Edje Klep:

dat tempo van werken daar bevalt me wel
    ik kom er aan ha ha

• 13 Februari 2009 - 07:40

Hoey:

ziet er goed uit dat varken aan spit .
    ik geloof dat het dier
    een vracht wagen ongeluk
    heeft gehad .
    hij is zo plat als een plank.
    maar ziet er toch lekker uit.????
    en kees dat muurtje.
    dat is nog eens intresant
    het valt mu wel op zij doen het zonder lint.
    en zo tezien ook nog recht. maar die auto.s kune die nog wel weg.
    met dat muurtje.
    en die dubbeldeker dat lijkt wel een rijdende
    hoere tent voor de reeserei met al die gordeinen.
    zo lui ge niet er nog maar goed van .

• 13 Februari 2009 - 14:59

Kluk:

weet je wel zeker dat ut een speenvarken was....