Tweede deel - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Tweede deel - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Tweede deel

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

15 Februari 2009 | Thailand, Pattaya

Hallo allemaal.
Hier zijn we dan weer, het is af en toe zo,n gekloot met die computers, nu ben ik ook weer op het tweede adres, hopelijk gaat het nu goed.
Bij Suree haar zuster was het heel gezellig.sMiddags een complete pedicure gehad van anderhalf uur voor slechts 3 euro. s,Avonds was het nog gezelliger want na een goede maaltijd met veel bier zijn we naar een grote discotheek geweest, en na de nodige biertjes daar ben ik wat overmoedig geworden, want daar werd bijna niet gedanst en daar zou ik wel even verandering in brengen. Mijn dansvloer werd steeds groter, en toen er door mijn vertolking van John Travolta een paar bierglazen sneuvelden, heeft Suree voor een snelle aftocht gezorgd en haar zuster gebeld die ons netjes met een brommertje naar het hotel heeft gebracht. Daarna zijn we naar Suree haar huis gegaan en een dagje in Bangkok doorgebracht. Nu zijn we net in Pattaya gearriveerd en proberen morgen een motor te huren, voor het tweede gedeelte van onze vakantie het zuiden verkennen. grtz Cor

• 15 Februari 2009 - 10:30

Theo:

nou nou cor ik zie je bent wel heer en meester daar.
    nageltje goed verzorgd biertje er bij lekker rond toeren he wat een k.t leven.
    have fun.

• 15 Februari 2009 - 11:05

Hoey:

he die cor die geniet er wel van .
    zeg nauw zelf dat krijg je in holland niet voor elkaar voor zulke prijzen
    en dan nog eens te zwijgen over die toertochten die je maakt
    inclusief tolk en reislijtster.
    je kunt beter twee maanden
    per jaar naar holland gaan om te kijken of je huis er nog staat endan nog een paar treffes bij tewonen.
    en dan maar snel retour
    thailand.
    dat noemt men genieten van de oude dag.

• 15 Februari 2009 - 11:15

Dropshot :

Nu we weten dat je van die zachte en verzorgde handen hebt missen we je dubbel

groetjes kees en jan

• 15 Februari 2009 - 11:20

Antonio:

Snelle aftocht voor een paar bierlazen....???Mmmhhhmm...,vreemd...
    Of zat er nog bier in? Dan is het drankmisbruik!Eruit met die vent..!! :-d
    Volgens mij vermaak je je wel erg goed daar. Houwen zo!!!

• 16 Februari 2009 - 07:24

Kluk:

man ik had er wat voor over gehad om jou vertolking van travolta te zien.....ennuh...hou je nog wat over van je voeten?die zetten alles op sterk water daar van jou?greetingszzzzz

• 16 Februari 2009 - 08:59

• 17 Februari 2009 - 14:39

Angi:

Ich wär so gerne dabei.
    Viel Spaß noch.
    Zu Jan. Wir wünschen dir alles beste zu deinem Geburtstag lieber Jan. Trink einen Jackie für mich mit. Zum Wohl.

Angi