Vandaag was jan de pechvogel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Vandaag was jan de pechvogel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Vandaag was jan de pechvogel

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

15 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

hallo
Gisteren en vandaag op gemakje terug getoerd in de richting van Chiang Mai waar we over 2 dagen de motoren in moeten leveren .
Onderweg nog een paar watervallen aan gedaan en in het natuurpark rondgetuft waar het er uit ziet als een tropische tuin met soms kilometers onverharde weg een lust om te doen .
Ook hebben we staan te kijken hoe ze hier een soort tuinhuisjes bouwen van teakhout echt mooi gemaakt en het kost 3 keer niks ,het zou bij ons onbetaalbaar zijn aan hout en manuren.
Vandaag heb ik ook nog foto,s van een oude baas gemaakt die met een kruisnet stond te vissen ,maar hij haalde er alleen vis uit ter grote van een stekelbaarsje maar was er nog blij mee ook nou voordat je dan een vis maaltijd heb ben je een volle dag bezig maar daar geeft niemand hier om ,ze hebben veel meer geduld als wij.
Vanavond vielt het weer niet mee om een slaapplaats te vinden maar met een beetje geluk hadden we weer iets en het is voor het geld nog een mooie plek ook ,het is gek om te zeggen maar op het platteland vind je makkelijker internet als een hotel, dat was met de oostblok vakantie wel anders.
Vanmiddag waren we weer eens uit ons dak aan het gaan op ruige paden binnendoor en toen ging jan de fout in en ging onderuit met z,n motor niks ernstig maar toch mooi om er een foto van te hebben hij zag eruit of hij 3 dagen door het stof had liggen rollen en nu ben ik tenminste niet meer de enigste die heeft liggen stofhappen en dat doet mij natuurlijk ook goed .
Dat was het weer zo,n beetje voor vandaag ik zal proberen er nog wat foto,s op te zetten maar ik weet niet of cor nog wat ruimte heeft vrij gelaten .
groetjes uit Mae ka chan

• 15 Februari 2009 - 13:13

Yvon:

hahahaha eindelijk eens een goede aktie foto
    Goed gemaakt hoor Kees

• 15 Februari 2009 - 22:47

Sandy:

Ik ben toch wel een beetje jaloers op jullie ouwe stofhappers hoor!!
    Djeezzz wat zien jullie mooie dingen!!!!! ;-)

Have fun Boyzz!!

• 16 Februari 2009 - 09:05

Whoopy:

toppie jan!!!

• 16 Februari 2009 - 11:09

Hoey:

he ik zie dat julli ook even in duitsland zijn geweest.is dat het kasteel van lansselot of ajvenho of zo en die stat
    ziet er uit als een duits
    dorp net als bij die wein
    boeren in duitsland???
    maar dat tuinhuisje in aanbauw als je dat in nederland zo bauwd dan krijg je de inspeksi op bezoek en alleen al met dat stijger dat leverde
    een bauwstop op en die dakdekkers zonder valnet.
    dat was nog eens kaasje
    voor die lui van hier .
    maar die jan is wel in zijn nopjes ziet er goed uit. maar wat daar gebuurt dat is even uit rusten maar wel een beetje hard .
    maar de kinderen vermaken
    zig wel ga zo door .