1e dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

01 Februari 2008 | Thailand, Pattaya

nou lui we zijn netjes door jacquelien en sonja naar dusseldorf gebracht en daar begon ons avontuur eerst natuurlijk dat gelul met vliegen waar ik niks van moet hebben maar de 2 slaaptabletten werkten perfect ik heb er bijna niks van meegemaakt en over de kwaliteit v/d vlucht had ik ook niks te klagen mooi op tijd schema aangekomen in bangkok en ook de taxirit naar pattaya ging zonder problemen
eenmaal aangekomen in het hotel kregen we de bruidsuite ondanks dat ik zei dat ik niet met die 2 getrouwd was maar het was het enigste wat vrij was dus nemen dan maar
vol goede moed begon ons drama niemand had de geschikte motors voor ons en degene die ze wel had wou ze niet meegeven buiten district pattaya dus daar stonden we dan uiteindelijk hebben we wat gevonden maar dat is nog niet rond want die aardige mevrouw met stalen glimlach wil een paspoort als borg en dat zien we niet zitten we zouden er vanavond nog terug gaan maar toen was haar shop gesloten dus morgen word een spannende dag of het wel of niet lukt en anders word het een voetreis langs de kust nou jullie zijn weer een beetje ingelicht morgen hoop ik het voor elkaar te krijgen en vertrekken we zondag naar het noorden moet lukken morgen met mn betrouwbare gezicht zogauw we meer weten laten we het horen
het is hier om jullie blij te maken erg slecht weer vanacht verwachten ze vorst en ijzel
groetjes kees jan en cor

• 01 Februari 2008 - 15:09

Jacq:

A Jongens.

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen, en wat die motor´s betreft zal dat wel goed komen, wie kan nu zo´n 3 lieve snuitjes iets weigeren HAHAHAHAHAHAHA.

Kees bedankt voor de overgaven van je neus verkoudheid, zit nu ook te snotteren, en dat met de vasteloavend THANKS MEN.

Nou kerels lief zijn voor elkaar en ook voor anderen, en ik lees jullie verhalen wel via de site.

Cor wat je sms betreft vanmorgen om 6 uur, ik beloof je niks. ut keumt wie ut keumt, en ut get wie ut get mit de vasteloavend.

Alaaf
    X X X Jacq.......

• 01 Februari 2008 - 15:53

Yvonne Van Oorschot :

nou jongens ben blij dat jullie goed zijn aangekomen en met drie van die betrouwbaren gezichten moet het wel lukken om die motors mee te krijgen nou veel plezier en gedragen jullie je een beetje gr yvon en genius

• 01 Februari 2008 - 16:46

Ritchie:

Hee schatjes,
    is er geen mogelijkheit voor een kopie van de paspoort te maken?
    Ik zie je met de drie al de hele vacantie lopen - haha!
    Hier in Noordduitsland is ook stoorm, ijs en morgen zal het weer sneeuwen. Super!

Kommt alles goed
    Tot ziens
    Ritchie

• 01 Februari 2008 - 16:52

Yvon:

Fijn dat de reis goed verlopen is en dat de slaaptabletten goed gewerkt hebben. Hoop alleen dat de mensen in het vliegtuig geen last hebben gehad van het gesnurk van kees hahahahaha. Nu jan en cor jullie hebben wel de primeur een bruidsuite met kees dat heb ik nog nooit meegemaakt.Dus je begrijp wel dat ik heel erg jaloers ben.Verders alles oke hier behalve dat de keuken bij die kleine blank stond daar kwam vannacht wat water door het plafon naar beneden stromen dus zat ze zonder licht want alles was doorgeslagen. Nu ik hoop dat jullie snel een motor hebben zodat jullie avontuur kan gaan beginnen. Groetjes aan jan en cor xxxxxxx yvon

• 01 Februari 2008 - 18:22

Pino:

nou kees na zoveel pogingen ben je eindelijk in thailand .ps wie lag bij wie in het huwlijks bed .mijn god zal dat een nacht geweest zijn.ok.a ik hoop dat jullie een dealer vinden waar je niet je pasport moet achter laten .gr
    uit peenbuik city

• 01 Februari 2008 - 20:21

Annemarie:

hey hallo jongens ik lees dat jullie zoetjes geslapen hebben haha en ik lees over genurk van kees maar ik weet dat jan er ook aardig wat van kan en jan hoe is t met je koppie is tie nu kaal of hoe zit dat wil wel ff bewijs he dat snap je wel verder succes met t zoeken en verkrijgen van een motor groetjes van mij

• 02 Februari 2008 - 08:35

Cees:

Hallo oudjes Ik let wel op de jonkies Veel plezier en letten jullie maar op de vrouwtjes daar groeten

• 02 Februari 2008 - 08:37

Cees :

Die vrouwtjes zijn die 2 in de bruidssuitte hahaha

• 02 Februari 2008 - 09:30

Jacq.:

Goede morgen mannen.

Jullie zitten lekker warm.
    En hier is het helemaal wit, we kunnen de latten onder binden.
    Tja verschil moet er zijn hé.

En is het geregeld met de motors ?????.

Groetjes vanuit het winterse Limburg

Jacq
    KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

• 02 Februari 2008 - 11:20

Yvon:

Gelukkig jullie hebben een motor het avontuur kan nu echt beginnen. Geniet er lekker van maar doe voorzichtig. groetjes Yvon xxxxxxxxxxxx

• 02 Februari 2008 - 12:18

Cora:

eehj mooi dat jullie goed zijn aangekomen en nou hoop dat jullie vandaga die motor gescoort hebben

groetjes en succes

• 02 Februari 2008 - 14:21

Jet :

Veel succes en plezier met jullie (wandel)tocht!
    Hier carnaval! biertje, biertje, biertje en sneeuwpop bouwen voor de optocht en sneeuwballen gooien

• 02 Februari 2008 - 18:38

Motormuizen:

fijn dat jullie goed aangekomen zijn,en al een heerlijke duik hebben genomen.
    en voor jan ben je er uit gekomen.hahaha nou kleine hint vriendin van ruud.je hebt de groeten van hem,en natuurlijk ook voor kees en cor. we wensen jullie nog heel veel positiefe avonturen.groetjes jongens we wachten jullie berichten af.alaaf alaaf.

• 03 Februari 2008 - 14:33

Sonja En Ed Timo:

Hallo alle drie,

Ben je andré al tegen gekomen die is ongeveer de zelfde tijd gegaan ook van uit dusseldorf 't zal niet want het is groot daar hij is naar het noorden. Maar ik wist niet dat er walrussen in thailand bestonden, kees je kan beter een fiets of een tendum huren, ja dit zegt ed hoor, nou iedergeval zal je niet verzuipen je heb je zwembandje (redingsboei) altijd bij je. Kijk uit voor de meisjes met een zware stem.

Nou veel reisplezier groeten van opa, die heeft even op de site gekeken en zegt dat de andere jongens een beetje op die kleine jongen moeten letten en groeten van timo, ed en sonja

soweidiekap,.....doeiiiiiiiiiii