2e dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Februari 2008 | Thailand, Pattaya

Hallo koulijders!!
We zijn nu voor de tweede dag in Pattaya en het is ons gelukt om motoren te huren.
We hebben alledrie een Yamaha xt 400.
Gisteren hebben wenog een Limburger gesproken die hier woont, Namelijk de oom van mijn thuiskapster Linda.
En die heeft ons overladen met adviezen en nuttige tips Peter bedankt.
Vandaag zijn we wezen zwemmen bovenop een gebouw van 10 verdiepingen en daar had je een prachtig uitzicht over de zee en Pattaya. Verder hebben we jan nog kaal geschoren en dat is redelijk gelukt, hij heeft alleen nog een staartje in zijn nek, en nu komt Jan nog ff.dat ik mijn haartjes heb af gedaan moest ik eigenlijk van die twee oudjes.we waren gisteren op stooptocht en niks kunnen vangen.toen dachten de oudjes als we jantje nou eens kaal scheren misschien lukt het van nacht misschien wel.dus als jullie foto zien kijk dan goed want als we terug zijn heb ik weer krulletjes.zo nou kees nog even
vandaag hebben een bakkie soep gegeten het leek wel vloeibaar vuur en heel naief gooide cor en ik er ook nog wat sambal bij nou heet leek wel of we bloosden zo,n rode kop kregen we met de foto,s gaat het minder dat duurt te lang gr kees

• 02 Februari 2008 - 14:31

Caroline:

Amai... :)

• 02 Februari 2008 - 14:34

Renata:

fijn dat jullie zo een pret hebben.en jantje dat word wel smeren he haha.leuke gewaagde foto trouwens echt sex met(L)pret....
    groetjessssssssssss
    renata

• 02 Februari 2008 - 14:37

Madeleine:

You're too sexy.... LOL ;-)))

• 02 Februari 2008 - 14:42

Lex Van Toledo:

jan nu kan ik ook kaale roepen naar jou.
    veel plezier mannen.
    groetjes van miranda en de kids

• 02 Februari 2008 - 15:00

Whoopy:

he guys te gek dat jullie toch nog motors hebben gevonden, stel je voor dat het een liftvakantie zou worden!!!!!!!
    en jan fijn hoor ben benieuiwd of je antiek blond met krulletjes trug komt hihi!!
    t zag ergoed uit op de foto zo in kort shirt, hier is vandaag sneeuw gevallen brrrr!

knuf connie

• 02 Februari 2008 - 16:21

Kluk:

Klukkerdekluk,mij denken jullie goed bezig..pas op voor vallende indianen met plasserman onder rok ,mij zijn jaloers...hier vieze sneeuw,regen etc.Rij voorzichtig...and lots of fun ,Greetingszzzzz The Klukman

• 02 Februari 2008 - 20:54

(chef) Bram M:

keesie ben naar beurs geweest heb gevonden wat ik zocht bevestiging van kniperlicht aan voorvork leuk dat julie motors gevonden hebben veel rijplezier o ja mooije foto's veel plezier groetjes

• 03 Februari 2008 - 15:04

Sonja Ed En Timo:

sorry verkeerde dag

• 04 Februari 2008 - 13:05

Antonio :

Hee Guys,
    Gaat goed zo te zien.
    Bij ons is het ook subtropisch hoor (+ 4C)

Groetjes vanuit Oslo namens de Deepfrozen Five.