4e en hopelijk laatste dag pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 4e en hopelijk laatste dag pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

4e en hopelijk laatste dag pattaya

Door: mr tonicshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 Februari 2008 | Thailand, Pattaya

hallo thuisblijvers
nou vandaag weer een dag verspild met slenteren en rondhangen maar morgen is ons beloofd dat er 3 motoren om 10 uur voor het hotel staan ben benieuwd want betrouwbaarheid is hier volgens mij een deugd die zeldzaam is
ik vanmiddag als troostprijs een massage op de kamer genomen maar ik heb het niet allemaal meegemaakt want ik ben in slaap gevallen maar het was wel plezant en jannetje heeft nog foto,s gemaakt (toen ik nog wakker was)
verderhebben we een winkeltoer gemaakt maar de buit was slechts 1 tshirt voor cor want cor begon behoorlijk te ruiken
want hij liep nog met z,n 1e tshirt aan want hij had het wel heel letterlijk genomen van weinig meenemen je had z,n gezicht moeten zien toen hij een schone aan wou doen en hij bleek het niet in z,n baal te hebben dat was wel even lachen verder hebben we gevraagd voor een vliegticket naar phuket of chang mai om een backup plan te hebben als het weer fout gaat met de motoren
jan heeft een zeeeeeer aparte smaak hij besteld spicy chicken salade en begint na een paar happen licht te geven hij begon gewoon ijs te eten om af te koelen
ik vond het best mee vallen maarja smaken verschillen jan is weer beter met bier dat is ook niet zo spicy
sorry dat we geen foto,s meesturen maar dat duurt zolang en we hebben maar 4 weken dus volgende keer beter
groetjes van de pattayatrippers

  • 04 Februari 2008 - 16:42

    Renata:

    hoi
    gelukkig hebben jullie mooi weer....
    tja hopelijk hebben jullie dan morgen meer geluk dan.en jantje haha zou die lichtgevende kale kop wel eens willen zien....fijne massage nacht daar pattayastrippers
    groetjes renata jore sanne

  • 04 Februari 2008 - 17:19

    Caroline:

    Morgen staan die motoren klaar hoor en anders zit ik er naast hihihi
    enne, heet eten... uitkijken, ik begin er ook niet aan :) De bavaria's staan koud :) Hee lieverd, sweet dreams voor strakkies, ik ga hier nog ff dat konijn verschonen...
    kussies

  • 04 Februari 2008 - 17:23

    Madeleine:

    Toch ziet Pattaya er op Google Earth niet zo klein uit dat er niets anders te doen is dan rondhangen. Zo spotte ik de Foxy Lady's Bar - niets voor jullie? en het strand ziet er ook geweldig uit! Jullie kunnen vast wel een kleurtje gebruiken, toch?
    Ja, spicy in Nederland is anders dan in Thailand! Mild is pittig genoeg daar! Veel plezier verder - succes met de betrouwbaarheid...

  • 04 Februari 2008 - 17:28

    Carla :

    Heyyy mannuh dat ziet er gaaf uit hoor. ben weer jaloers ..

    Hey Ik heb een thaise vriend gevraagd of hij nog tips en hints heeft misschien voor jullie, ik heb een email gestuurd naar Cor met de info die hij gaf, denk wel dat je er wat aan hebt aangezien het een rare natte winter is in thailand nou volgens hem en alles *anders* is als normaal.. ook de feestjes enzo omdat het zusje van de keizer dood is ?

    Anyway : ) GAAF .. ik wens jullie nog HEEEEl veel plezier onderweg , dat gaat vast lukken.

    Dikke knuf, Carla

  • 04 Februari 2008 - 19:52

    Erik Jan:

    via antonio heb ik jullie link. Hoop dat jullie de beloofde brommers krijgen (hopelijk geen echte brommers :) )
    mmmmmmm zo'n massage is geen goede compensatie voor motorrijden?


  • 04 Februari 2008 - 21:23

    Pino:

    toch niet de motor van KEES die kapot is zeker hoop ik .dat is dan de derde keer
    1 portugal 2 oostblok toer 3 pattaya

  • 04 Februari 2008 - 23:17

    Yvon:

    Nu kees tijdens de massage in slaap vallen!!!!!!!! hoe is het mogenlijk. Hoop voor je dat je morgen geen pijn in je poepertje heb.HIHIHIHIHI groetjes

  • 05 Februari 2008 - 10:27

    Sonja:

    Ha kerels,
    Ik hoop dat jullie een super tijd hebben daar maar dat moet wel lukken denk ik.
    Wat die motors betreft hoop ik dat het nu allemaal volgens plan gaat lopen.zo niet dan verzin je maar wat anders,dat moet wel lukken met 3 van zo'n inteligente mannen hihi.
    Nou sjaakie en ik hebben een kei gezellige carnaval achter de rug en kunnen er weer ff tegen.
    Ow en nog iets de tomtom is gejat dus we weten de weg niet meer naar het vliegveld.
    Moet je maar ff iets anders regelen voor de terugweg hihi.GRAPJE MANNEN
    Nee hoor dat komt allemaal goed.
    Veel plezier nog.

    groetjes sonja

  • 05 Februari 2008 - 14:27

    Jacq:

    Hoi Mannen.
    Hopelijk is het gelukt met de motoren, zou anders wel ff balen zijn.

    En Cor ik hoop dat je wel meer dan 1 shirt gekocht hebt ?????.of een goede deo doet ook wonderen, voor noodgeval.

    Groetjes en Kusssssssssie
    Jacq......


  • 05 Februari 2008 - 21:43

    Tonnie B:

    heey kerels.
    hoop dat jullie een waanzinnige 4 weken hebben.
    maar daar ben ik niet zo bang voor.
    ik houd het verder kort en ik schrijf binnenkort nog wel weer een keer wat

    groetjes en haasje repje bastings nept je
    laterzzzzzzzzzzzzzzzz

  • 06 Februari 2008 - 01:15

    Manmanman:

    Heey mannnen,

    De 4e dag slechts, ik ben ook een weekje bezig geweest om de moto uit de haven te krijgen, dus jullie hebben nog niets te klagen, dus de thaise bureaucratie is al even goed als die in Peru.

    Zal ik jullie eens wat motoren opsturen, hier in zuid america staan ze gewoon in de supermercado's langs de yoghurt en de melk. Wat dachten jullie van een mooie 150 cc LIFAN TJOPPER - van chinese makelij- met veel heel veel chroom, gekleurde vlaggetjes, toeters en bellen want daar houden ze hier wel van, en niet te vergeten knipperende remlichten voordat je stopt, tja je zult ze maar hebben.
    En ze kosten ook niet veel meer dan het pak yoghurt waar ze langs staan, dus ook mooi meegenomen, houden jullie meer dinero's over voor nog meer massages en biertjes...
    --------------
    Vandaag ben ik weer eens de grens van Chile met Argentina gepassseerd, de 8e keer nog maar, two more to go. Na een uurtje dirtroad, eindelijk weer eens asfalta gehad. Heb de laatste week de carretera Austral afgemat, een offroad route van ±1200km in zuid Chile, harstikke skon. Dus vandaag op de strakke asfalt weer eens flink kunnen gassen, onder een aangenaam zonnetje van 25-30 gr. (ik kijg er alleen zo'n rooie neus van) Gisteren de Vulcano Osorno van dchtbij weesten zien, morgen wat wandelen over de montanges van de skigebieden van Bariloche waar ik nu dus ben. En dan weer verder richting Santiago, denk ik...maar dat weet je nooit hiero.
    Maar hebben jullie daar ook van die 1 liter bierflessen, ik kan er maar niet aan wennen hier..., tja er zijn ook luxe problemen als je zo onderweg bent, verder heb ik geen klagen.
    Maar niet al te veel plannen mannen, doe ik ook niet, het komt zoals het komt, y mañana esta mañana nietwaar.
    ----------------
    En inderdaad Cor 1 t-shirt, is 1 te weinig, je hebt van ieders 2 nodig. Ik neem altijd mijn short en shirt mee onder de douche, een beetje shampoo erover en ze zijn weer als nieuw, met de sokken kun je goed je rug wassen -of douchen jullie gezamelijk en wassen jullie elkaars achterste'n- in de nacht alles drogen en smorgens weer alles fris en fruitig. Voor als het niet droog is heb je dan je 2e setje.
    Andere optie: doe alles in de waterdichte zak met een beetje waspoeder erbij, en na een flinke dag offroad gereden te hebben is alles ook weer gewassen, soort van moto-wasje, is mij ook al eens gelukt.
    En als het echt niet meer tedoen is koop je een tshirt van daar, heb je ook weer gelijk iets voor in het MORA hok.
    ---------------
    Dus van zo'n mooie LIFAN TJOPPER hoor ik nog wel, niet te lang wachten want ik ben nu in Argentina en hier zijn de postzegels iets voordeliger dan in Chile.
    p.s. ik zag laatst ook een velorex off the roadje, want groot zijn ze hier ook weer niet, de meisjes trouwens ook niet ze komen niet boven de éénmeterzestig...

    Hasta luego, Lorenso

  • 06 Februari 2008 - 12:21

    Caroline:

    Hee, hee, alles goed daar? Hier wel hoor, hard werken, weinig verdienen :)
    Groetjes kusssssss

  • 06 Februari 2008 - 17:32

    Ans En Cor:

    heey Cor.
    Florien herkent jullie verhaal. ze is er zelf afgelopen zomer geweest. ze vond de travestietenbar (Malibu bar) in de second road erg leuk :)dat is echt geweldig. verder kun je goed eten bij mama duck. ze kan duits :D heeft in duitsland stage gelopen.. Mamma duck zit aan de Naklua Road. bij de rotonde met de dolfijnen.
    weetje wat ook een tip is om te drinken en zeker lekker verfrissend dat is lemonjuice. veel plezier nog.. laat je nog een pak maken ;) dat staat lekker sjiek op de motor.
    de groeten van Ans, Cor, Florien, Richard en Fabian
    Ps Moest Florien niet op je huis passen?:P:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 204931

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: