2e dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

03 Februari 2008 | Thailand, Pattaya

Hello, Sneeuwpopjes,
Gisteren weer een paar schoenen versleten.
En een vrachtwagen bier op,en na een paar uurtjes geslapen, op naar de motoren, daar stond ons weer een verrassing te wachten.
Bij een motor moest het voortandwiel vervangen worden, en omdat het niet op voorraad is moet dat in Bangkok gehaald worden. k*@*^t Nu word het dinsdagmorgen.
Hier komt Dropshotje
nou dropshot kan je hier wel vergeten hier ben ik meer mr.tonic loopt aan het eind van de avond mn neusgaten uit
de taferelen die je hier s,avonds en s,nacht meemaakt zijn buiten alle proporties er is een straat daar vallen je ogen er bijna uit zo bizar zijn de types die er rondsluipen het is gewoon een vorm van zielig dat een mens zo moet zinken om te overleven
aan de andere kant kan je hier op elke hoek van de straat lekkernijen kopen noem maar op waar je trek in heb je vind het in een straattoko oftewel een karretje op 2 wielen waar ze mee door de stad zeulen
ook word er 1000 keer per dag iets te koop aangeboden en het is allemaal troep wat je voor je verdriet nog niet hebben wil .nou ik mag niet meer schrijven van cor ik ben net bijna achter de computer vandaan gegooid en je weet nog wel van de vorige vakantie hoe ik toen een bloedneus had dus salu tot het volgende keer .jan heeft zich zo aan de drank bezondigd dat hij niks meer weet om te schrijven schijnbaar hersendood
groetjes van de motortobbertjes

• 03 Februari 2008 - 11:14

Pino:

Nou Kees dat is balen geen dropshot .Jan wat ben je blond boven op je kop Hi Hi (sorry) kaal
    Cor kun je het nog vol houden met die jongens

• 03 Februari 2008 - 11:40

Jantje:

wat zijn jullie snel met je foto's! Hopelijk dat het met de motoren ook zo vlot zal gaan. En dan bedoel ik niet het rijden, want dat is wel aan jullie toevertrouwd! Ziet er al heel exotisch uit. Ook het nieuwe kapsel van Jan. Top!!
    Groetjes en vermaak jullie.

• 03 Februari 2008 - 11:58

Ritchie:

Jongens, jongens... de oudste doet zijn haar steeds langer laat groeien en de jongste maag geen haren meer hebben.

Hee Jan - denk, je zal je snel aan de nieuwe kapsel wennen alleen dat de helm nu niet meer zal passen. Haha

Groetjes uit de zonnige maar koude Hamburg
    Kusjes

• 03 Februari 2008 - 13:09

Yvon:

Dat is balen dat je nu op een tandwiel moet wachten. En jan slaap jij altijd met je helm op of is dat je nieuwe kapsel hihihihi.Nu vandaag was er een stukje over thailand op TV dat ging over chaing may zag er goed uit . Er schijnt daar een groot park in de buurt te zijn waar van alles te doen is.Je kan daar een overnachting doen voor 14 euro maar ook een huis kopen voor 45.000 euro je weet niet wat je ziet zo mooi.Verders wel uit te houden met die hitte!!!! hier is het verry cool.Jan en Cor de groetjes en Kees voor jou XXXXXXXXXXX gr yvon

• 03 Februari 2008 - 14:55

Ed Timo En Sonja:

Sonja en Ed Timo 3 Feb 2008 15:33 Hallo alle drie,

Ben je andré al tegen gekomen die is ongeveer de zelfde tijd gegaan ook van uit dusseldorf 't zal niet want het is groot daar hij is naar het noorden. Maar ik wist niet dat er walrussen in thailand bestonden, kees je kan beter een fiets of een tendum huren, ja dit zegt ed hoor, nou iedergeval zal je niet verzuipen je heb je zwembandje (redingsboei) altijd bij je. Kijk uit voor de meisjes met een zware stem.

Nou veel reisplezier groeten van opa, die heeft even op de site gekeken en zegt dat de andere jongens een beetje op die kleine jongen moeten letten en groeten van timo, ed en sonja

soweidiekap,.....doeiiiiiiiiiii

• 03 Februari 2008 - 18:52

Annemarie:

hey jantje zo hehe ik heb bewijs van t kale koppie pas je op dat je geen kou lijd hihi verder voor alle drie veel rijplezier maar weer groetjes van hier

• 03 Februari 2008 - 19:23

Whoopy:

hey guys
    die zijspan zag er lekker uit nietwaar!!!!?????? hoop dat jullie een beter dingetje op de kop hebben kunnen tikken!!!! zwembad ziet er goed uit en het strand ook!!! was ik toch maar in dat gaatje in die koffer meegegaan!!!
    have fun guys en succes met de bikes

knuf

• 03 Februari 2008 - 20:23

Mila:

Jongens wat hebben jullie het toch lekker!! Ik zit hier maar naar de donkere buitenlucht te staren......
    Mooi motor trouwens, mat zwart verfen en je hebt een kei mooie ratbike!!! hahahaha.Ik kan niet wachten tot het volgende verhaal jongens!!Ik drink een biertje op jullie bij het
    "sub-zero" treffen van B.E.F. Doe voorzichtig en doe niets wat ik ook niet zou doen!!!xxxx
    Miel.

• 04 Februari 2008 - 12:33

Debby:

Hi Cor,

Ziet er weer lachen uit bij jullie! Heel veel plezier op jullie reis. Wij zijn helaas net terug van onze wereldreis. Is toch wel weer even wennen. Heerlijk zo'n vrij leventje als je aan het reizen bent.

Pas goed op elkaar en ik lees jullie verhalen!

Liefs Debby

• 08 Februari 2008 - 21:32

Ton:

Hoi jongens een paar toffe foto's
    Maar Jan waar is jou haar?
    Maar met dat kale kopje ben je wel sneller op de motor.

Veel lol en sla op die kist.............!

Groetjes Ton en collega's

• 08 Februari 2008 - 21:35

Nicole:

Hoi Jan, waar moet ik nu de stroomdraadjes indraaien????????????????

Veel fun, Nicole