tweede motordag - Reisverslag uit Phimai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu tweede motordag - Reisverslag uit Phimai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

tweede motordag

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

06 Februari 2008 | Thailand, Phimai

Hallo Zielepoten.
Alweer twee dagen om, maar nu wel met de motor, hoera. Het rijden is heerlijk zo lekker in de zon. Zeker als je nergens voor hoeft te haasten , op zijn tijd ff een bakkie doen en wat eten, vandaag hadden we geluk, na een uitgebreide maaltijd bleek dat alles gratis was vanwege een offerfeest voor de goden, t,was heerlijk.Je heb niet altijd geluk gisteren hebben rat en pens gegeten, Kees wist het maar gelukkig zei hij het pas na de maaltijd de vuile rat !!! want hij was al gewaarschuwd door Kobus. Maar je kent Kees dat varken vreet alles. We hopen dat alle motoren het houden tijdens onze vakantie, want er zit sloperij garantie op. Morgenvroeg gaan we nog ff koffie drinken bij Eduard, die hebben we vanavond getroffen in het hotel, hij woont hier al 23 jaar, maar het blijft een amsterdammer met zijn verhalen, en Jan spreekt nu gebrekkig Thais.Nu gaat mr tonic even verder.
we hebben nu in 2 dagen ongeveer 350 km afgelegd want de eerste dag hadden we een valse start ivm geld halen en daardoor laat ontbijten maarja het is vakantie dus niet echt boeiend .
het landschap hier is erg dor en ziet er uit als een hele grote vuilnisbelt maar iedereen vind het prima dus wij ook
de armoe loopt hier met stralen overal vanaf en overal zie je kraampjes langs de weg daar willen wij nog geen kippen in houden dat is ongelofelijk .
van de warenwet heeft hier ook nog nooit iemand gehoord anders kan iedereen z,n kraam dicht gooien , alles loopt hier in zo,n kraam rond waar je kan eten , honden katten maar ik verdenk ze er sterk van dat , dat de verse voorraad vlees is die de andere dag bij zo,n stomme hollander op z,n bord beland ,ik zelf heb er niet zo,n probleem mee alleen zeg ik het pas als het op is alleen de gezichten van die 2 maakt het al leuk zie menue van gister(rattestaart en pens) valt voor mij ook niet mee eten en een stalen gezicht trekken
het sanitair is ook toppie onderweg een gat in de grond en een vat met water om met een pannetje je kont af te spoelen dus eerst maar een wc rol gekocht.
voor iemand met smetvrees is het hier een hel.nou staartje nog iets typen.vandaag had ik dus nog spierpijn van gisteren de massage.tja ik dacht lekker olie massage,maar je moest een pakkie aan en werd gewoon voor 3honderd baht gemolesteerd,kees helemaal die vroeg om een sterke masseuse en kreeg een worstelaarster.hij moest bij mij ook in de kamer,het was gewoon grappig hoe hij af gebeuld werd door die worstelaar, ik lag lekker te genieten ik heb nog een jong lijf,dus tegen die massage ben ik nog op gewassen.tegen de klappen die ik onder het typen heb gekregen dus niet.nou moet ik dus stoppen corrietje moet zich nog klaar maken voor de nacht.en dan zijn we ook een klein uurtje verder.cor probeert nog een paar foto s en ik drink mijn koffie op.die zal wel weer koud zijn .groetjes van de thailandtrippers.

  • 06 Februari 2008 - 17:30

    Schroef :

    niks voor op de rat bike rally
    weer eens wat anders dan chillie van leo

    have fun guy's
    schroef

  • 06 Februari 2008 - 17:38

    Erik Jan:

    jullie zijn dus goed langs het offerfeest gekomen ?
    massage met een (rubber?) pakkie aan, beetje fetisch daaro???
    Ben benieuwd op wat voor bikes jullie daar rond tuffen, die kunnen zeker zo meedoen aan de ratbike verkiezing.....als ze het maar volhouden, dat is belangrijker!

    veel plezier daarzo

  • 06 Februari 2008 - 18:05

    Striep:

    Ha , het avontuur is dan toch eindelijk begonnen. Cor , je zegt dat varken eet alles , maar hij eet gewoon alles van het varken. Met oudjaar lekker beenhammetje aan t spit , wat moest meneer hebben , het jassie. LOL :-)
    Alle ut amusement he mannen , bitte fahre mit kopschen of zoiets

    CU , Striep & Nicole

  • 06 Februari 2008 - 18:23

    Pino:

    eindelijk op de motor .ziet er goed uit .ps allen dat eten nee geef mijn prak-ie maar aan kees .ik kijk uit naar het volgende bericht

  • 06 Februari 2008 - 18:34

    Whoopy:

    ik hoor het al het gaat jullie daar dus!!! echt goed
    heerlijk eten, massage's bier en voor kees dan natuurlijk zijn tonnikje
    wat wenst een man nog meer !!!!!!!??????
    en pas op voor die gaten in de weg he??!!!
    trouwens jan je ziet er een beetje uit als "the saint"hahaha

  • 06 Februari 2008 - 19:11

    Crisis:

    Hoe is ie nu gozer? Heb je geen pijn in je hol na die massage?

    Gr van Crisis

  • 06 Februari 2008 - 19:53

    Yvonne En Genius :

    he kees ik hoor het al jullie hebben het reuze naar je zin en hoe vond je de massage lekker he kan je nu nog lopen je moet alleen niet van die vieze dingen eten rat en pens maar ja daar heb jij geen problemen mee he kees nou groetjes uit het koude holland en maak er wat van gr yvon en genius

  • 06 Februari 2008 - 21:26

    Wilco:

    Nou mannen veel plezier daar! En denk aan de 180 graden regel: alleen eten wat net uit 't hete vet komt.... @Cor: weet je nog dat ik op jouw feestje vorig jaar geen bier kon drinken? Dat was vanwege een schending tegen de 180 graden regel. Heb er 1 1/2 maand over gedaan om die schijt (letterlijk en figuurlijk) parasiet kwijt te worden die ik in India opgelopen had. Eet voorzichtig, drink alleen uit verzegelde flessen waar je zelf 't zegel van breekt.
    Maar vergeet vooral niet te genieten!

  • 06 Februari 2008 - 22:05

    Miranda & Dani:

    Hé vakantiegangers,

    Nou ik was best jaloers dat jullie lekker naar Thailand op vakantie gingen ... lekker zonnetje etc. Maar nu ik jullie eetverhalen lees, ben ik blij dat ik vanavond gewoon een lekkere kipsaté op heb i.p.v. rat haha.

    Ik geniet van jullie verhalen ... en veel doet me al denken aan mijn vakantie in Myanmar, met name het sanitair en de armoede :-(

    Doe voorzichtig ... sla alle tips die jullie hier op de site krijgen niet in de wind, want Dani wil straks wel zijn opa heelhuids terug!

    En verder blijf natuurlijk lekker genieten van alles daarzo!!!

    Kus Miranda en een knuf van Dani

  • 07 Februari 2008 - 07:40

    Madeleine:

    ;-)) geweldig die massage, jammer dat jullie er geen foto's van hebben gemaakt want van dat verhaal lag ik al in een deuk! Liggen er op dat bord muizen zonder pootjes???
    Goeie reis en pas op met het eten en drinken want je hebt zo difterie! Kijk ook eens op www.dse.nl/~antonio of www.motorschuur.info (Primus Tour) voor de trip naar de Noordkaap van de Deepfrozen Five, die zitten nu echt aan de andere kant van de wereld op de motor.
    Kus
    Madeleine.

  • 07 Februari 2008 - 11:59

    Yvon:

    Nu eindelijk dan toch op de motor.En ja dat kees alles eet dat klopt en daarna verteld hij wel wat het was.Nu verders een hele goede reis en doe voorzichtig alle drie. Groetjes aan jan en cor en ik kijk uit naar het volgende bericht.doei gr Yvon XXXXXXXXXXXX

  • 07 Februari 2008 - 12:23

    Draco:

    nou ziet er gezellig uit,
    laat het eten maar lekker smaken en scheur voorzichtig nog veel plezier daaro

    burn rubber not your soul!!
    Captain Draco

  • 07 Februari 2008 - 12:42

    Corry En Theo :

    wat een vacantie, jullie zullen wel veel pret beleven.zet op de kaart een teken waar phimai ligt
    nog een paar fijne weken van veel lol en passen jullie goed op elkander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 205323

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: