Chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Chang mai

Door: mr President

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Hello evrybody,

De motor is gerepareerd hoera !!!!
vacuumrubber van de carburarteur zaten scheuren in niet te geloven dat je zo,n motor meegeeft, maar ja we kunnen weer gassen.nu die kale weer tiepen.p.s ivon dadelijk als je de foto s ziet,kees was vandaag aan de beurt om alles schoon te wassen dus als hij weer thuis is,kan hij niet meer zeggen meiske dat kan ik toch niet.nu cor de motor heeft gerepareerd,hopende dat hij niet sneller gaat dan dropschottje zijne anders zitten weer met een probleempje.hij zal nog niet klaar zijn met kleertjes uit te wassen,dus gaan we nu proberen de foto,s er op te zetten.doei de groetjes en de kusjes die ze willen ontvangen van de drie bejaarden (2)

• 09 Februari 2008 - 11:47

Cees :

Het zal weer een lekkere puinhoop zijn .Zeker met myn leeftyd genoot .En ik ga lekkere biefstuk eten mmmmm groeten en het ga jullie goed

• 09 Februari 2008 - 12:05

Pino:

ben blij dat de fiets gemaakt is .kees nu weet ik waarom je voet(en) pijn doen COR kees hoeft de afwas thuis nooit te doen heeft een afwas machine

• 09 Februari 2008 - 12:07

Pino:

ook de was niet en alles woord gestreeken

• 09 Februari 2008 - 12:49

Annelies:

Gaaf land hé kees. Wij zijn er ook eens geweest en willen zeker nog eens terug. De mensen daar zijn aardig. Leuk hoor te zien hoe jullie dat allemaal doen.

Dikke kus
    Annelies

• 09 Februari 2008 - 17:36

Striep:

Hey manne,fijn dat jullie weer aan het bollen zijn.Cor check ff je inbox , heb een filmpje gestuurd van een olifanten safari , zo kan het ook LOL :-)
    Ga lekker zelf gemaakte lasagna eten met vers stokbrood , bon appetit !!!

Striep En Nicole

• 09 Februari 2008 - 20:15

Reint:

Ha die Cor, dat is leven... Weet je dat er ook Thaise dames zijn die de vermoeide voeten kunnen masseren?
    Dik genieten als ik jullie verhalen lees en foto's bekijk. Is weer eens wat anders dan het noorden van Turkije en de voormalig Oostblok landen in het zuid-oosten van Europa.
    Hartelijke groet en tot kijk.
    Reint