rondritje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu rondritje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

rondritje

Door: mr tonicshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

10 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

hallo thuisblijvers
nou vandaag een routje in de buurt gemaakt even als kantlijn ook na de reparatie loopt mijn machientje het hardst dus geen paniek (HIHIHI)
we zijn vandaag naar een waterval gaan kijken zag er gelikt uit maar de verdere reis was moeilijk om verder te vinden want er waren nog een paar bezienswaardigheden die we helaas hebben moeten missen wat ik rij dan wel voorop
maar thais lezen is niet mijn sterkste kant oftewel ik begrijp er geen bal van
nou zijn we weer veilig terug in het hotel en ik ga zo aan de koffie en de boys aan de foto,s wat dat is voor mij niet weggelegd dus ik geef de computer door aan cor want over een half uur sluit hier de zaak maar ze zullen beslist vanavond nog wel een kort berichtje sturen want we gaan 3 dagen uit de lucht ivm de jungle tocht.nou cor zijn bike weer vlot is.hebben we vandaag weer eens kunnnen rijden zoals de 3 slavendrijvers van oostblok.groetjes van de jungle boy s

  • 10 Februari 2008 - 10:46

    Renata:

    tja boys dan alvast een fijne jungle trip .wit hier lekker buiten in zonnetje met koffie haha.zijn benieuwd naar de fotos dan
    groetjes renata jore en sanne xx

  • 10 Februari 2008 - 14:52

    Bart:

    waauw wat een waterval hee
    enne kan die massage niet gecensureerd worden??? hahahah
    veel plezier nog daar

  • 10 Februari 2008 - 15:27

    Yvon:

    nu kees je begrijpt wel dat ik ook een masage gaat nemen ik heb al op de site van de chippendales gekeken en ja er zat wat bij voor me, maar toen ik de prijs hoorde heb ik het maar over laten gaan.
    Nu ik hoop dat je geen last van je voet krijg tijdens de jungle tocht wel spannend wat jullie allemaal gaan meemaken veel plezier en de groetjes aan jan en cor dikke kus en kijk uit doei doei

  • 10 Februari 2008 - 16:21

    Pino:

    dit heb ik in al die jaren nog noot mee gemaakt .het was altijd om 9 uur rijden tot 18/19 uur in de avond .maar ook geen massage .jonges de foto.s zijn mooi
    Ga nu kip eten jami jami

  • 10 Februari 2008 - 22:12

    Jacq:

    Heej Mannen.

    Ik wens jullie heel veel plezier met de jungle tocht, en we horen na 3 dagen wel hoe het verlopen is.
    Groetjes en kus
    Jacq....

  • 11 Februari 2008 - 12:12

    Gerrij:


    Hoop dat jullie weer veilig uit de jungle komen!!

    xxxGerrij.

  • 11 Februari 2008 - 17:23

    Wim:

    Ik wens jullie een fijne jungle trip
    Tot over 3 dagen Gr W

  • 11 Februari 2008 - 18:10

    Cees:

    Jaja Ze kan beter de zweep erover halen Oudje .Veel plezier in de jungle .Kom er wel heel uit .Gr. De andere Ouwe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 205294

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: