chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

chang mai

Door: mr tonicshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

hallo
nou de laatste 100 km naar chang mai zitten erop en zijn geheel zonder problemen verlopen ,op de kaart die ik in nederland had gekocht zat een stadsplattegrond en zowaar het informatie
punt kon ons helpen aan een adres voor cor z,n motor (zijn ze momenteel aan bezig en wij zijn aan de cappucino)verder hebben we een jungle tour geboekt voor 3 dagen beginnend op maandag want momenteel ben ik de trotse eigenaar van een zere linker voet dus dat komt weer prima uit als je de ene dag 3 uur de volgende dag 5 uur en de laatste dag 2 uur moet lopen maarja ik zie wel hoe het afloopt en ik heb niet voor niets 2 koelies bij me er zit een olifantenrit bij en raften op een bamboevlot dus ik hoop dat ik niet te veel ellende van m,n voet krijg dan kan het een hele belevenis worden kijk er echt naar uit want dat gelul in de avonden met naar eten en bier zoeken ben ik wel een beetje zat nu word 3 dagen alles voor ons geregeld ook wel eens luxe we blijven wellicht hier nog langer hangen want in het hogere noorden wonen de longnecks een primitief volkje die er nogal vreemde gewoontes op na houden ,plus dat de omgeving er hier veel interesanter uitziet als in het zuiden t,mooiste moet nog komen als we door de bergen afzakken terug naar het zuiden maar dan moet wel cor z,n motor het goed doen anders word hij gek als hij niet bij kan blijven
momenteel hebben we een kamer voor 3 bij het boekings kantoor en info centrum lekker makkelijk en niet te duur ongeveer 17 euro per nacht voor 3prs en erg schoon ,want dat is hier wel een probleem huisvrouwen worden hier niet geboren maar hoofdzakelijk vieskadetten en het stoort ze niet eens ook eduard van een paar dagen terug leeft in de bowser stijl maar ook net als hij zeer gastvrij
ik ga stoppen met het verhaal want mn koelies staan mee te kijken ,ze hebben me wel beloofd jullie vanavond foto,s door te sturen want dat is geen klus voor mij dat kost te veel computer waar ik me aan vergrijp dus ik sluit nu af maar cor en jan komen (hier) terug met foto,s
groetjes thailandtrippers

  • 09 Februari 2008 - 09:52

    Harrie:

    Als ik jou was zou ik maar niet aan die jungletocht met een zere voet beginnen.
    Ik heb die tocht jaren geleden gedaan, super mooi maar super zwaar.
    Je gaat de jungle in met veel klim en afdaalwerk , en dat is niets voor een zere voet.

    Let met pissen op voor slangen, die langzaam komen zijn het gevaarlijkste.

    Ga niet buiten slapen altijd in een hut een meter boven de grond. Apen zijn leuke beesjes, maar die daar overvallen je snachts.

    Goed bedoelde raad.

    Harrie

  • 09 Februari 2008 - 11:06

    Caroline:

    Hoi hoi, goed te horen dat het allemaal goed verloopt daar, zeker na de langzame start... Wel uitkijken in de jungle... hihihi je weet maar nooit. In iedergeval vermaak jullie daar, doen wij dat hier ook:) het zonnetje schijnt dus...
    Have fun

    Groetjes en kusssssss

  • 09 Februari 2008 - 17:28

    Renata:

    heerlijk die jungeltocht...gaan jullie ook primitief slingeren in een lendedoek!!!!!!veel plezier
    tja leuke fotos
    groetjes
    renata :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 205319

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: