lucky day - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu lucky day - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

lucky day

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 Januari 2009 | Thailand, Chiang Mai

hallo

De inkt van het eerste bericht is nog nat als ik alweer wat te melden heb.
Joeppie we hebben drie motoren cor voor 10 dagen en wij voor 21. brandnieuwe machientjes met bagage drager zijn ons beloofd maar deze keer ziet het er wel wat betrouwbaarder uit en we zijn ook nog verzekerd voor persoonlijk letsel aan derden .
Het was bij de eerste zaak al in kannen en kruiken en we gaan ze woensdag ophalen ,tot die tijd gaan we hier nog wat leuke dingen doen onder andere een boomtoppen tour dat houd in 20 kilometer staalkabels tussen boomtoppen en dan van die dingen waar je an hangt van boom naar boom en meer van die fratsen ,dan willen jan en ik nog een squattour off the road maken door door de bush, vanavond gaan we naar een restaurant met een dansvertoning en bergen lekker eten en we worden ook nog met de taxi van het hotel opgehaald ,maarja het kost wel even 7 euro p.p maarja daar hebben we jullie sponsorgeld voor anders word het wel een beetje duur,vanmiddag gaan we misschien een boottochtje maken dus aktiviteiten genoeg op onze oude dag
Nou meer te liegen heb ik niet anders geloof niemand ons dadelijk meer
groetjes van de thailand rakkers

ps ik heb een heel jaar geleerd om punten en komma,s te zetten en ik gebruik soms zelfs een hoofdletter dus hoop dat m,n verslag nu makkelijker te lezen is...........

• 25 Januari 2009 - 06:10

Whoopy:

Wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben en dat het toch nog goed gekomen is zeg!!! maakte me al helemaal druk!!!
    en ook nog leuke dingetjes samen gaan doen,zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!?
    En droppie, ik vindt je fantastisch, vorig jaar dacht ik echt dat er een schroeffie bij je loszat met die verhalen, maar je ontpopt je ineens als een ware schrijver!!!
    Geweldig!!! Ik ben trots op je!!!!!Keep on the good works!!!!!!
    Leuk idee trouwens een paar van die bejaarde apen die door de boomtoppen slingeren hahahahahah!!!!!

dikke kus en knuffels

• 25 Januari 2009 - 07:21

Cees Klep :

Waar beginnen jullie toch aan op je ouwe dag Jantje nie he .De helfd zal wel gelogen zijn hahahaNog meer apen bovenin .Groetjes en kijk uit

• 26 Januari 2009 - 10:15

Renata:

fijn dat jullie ondanks de vertraging elkaar toch nog gevonden hebben.geniet lekker van het weertje en het boompje zweven.hier vriest het weer
    liefs renata en de kids

• 27 Januari 2009 - 09:25

Kluk:

tof hoor....komt helemaal goed met jullie daar....ugh