boomtoppentour - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu boomtoppentour - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

boomtoppentour

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

26 Januari 2009 | Thailand, Chiang Mai

hallo thuisblijvers,

Ons avontuur in de boomtoppen is gelukkig weer goed afgelopen ,maar het is zeer zeker geen aanrader voor mensen met hoogtevrees want je bengeld aan een staaldraad tientallen meters boven de grond en de gidsen maken er een spelletje van om je de stuipen op het lijf te jagen met allerlei ongein .Het feest begon met het aantrekken van een soort harnas en een instruktie dat je in geen geval je veiligheidskoord zelf los mocht maken en dat je bij aankomst op zo,n plateau je benen omhoog moest houden om ze niet keihard te stoten slechts cor vergat het 1 keer en heeft nu twee delfsblauwe beentjes ,maarja hij word voordurend afgeleid door suree die er ook bij was en ook geen milimeter onder doet met lef voor de rest wat dat aangaat past het stel prima bij elkaar .Wat wel jammer was dat cor het voordeel rook van 200 bat p.p als we de vroege trip namen wat wel inhield dat we om half 6 op moesten voor die oude vrek.
Maar het was echt de moeite waard en echt iets waar we geen spijt van hadden. Ik hoop dat cor er nog wat foto,s bijzet om jullie een indruk te geven van ons avontuur.
Gisteravond zijn we naar een show en eetfestein geweest ,netjes opgehaald met de taxi en ter plekke afgeleverd ,de eerste verrassing was dat ik m.n nieuwe schoenen (crox) afgeven moest en op mn blote voeten
naar binnen kon en verrassing 2 was dat ik op de grond moest gaan zitten om te eten kan je nagaan wat een arm restaurant het was ,gelukkig was het eten goed en er was volop om je te vullen tot aan de nok ,na verloop van tijd werd er een show van dansers op gevoerd wat best leuk was om te zien ,er was ook nog een akt met messen wel 10 tegelijk en dan vraag je jezelf toch at wel met 10 messen spelen maar maar met mes en vork eten kunnen ze niet daar nemen ze stokjes voor vreemd volk af en toe .
Wat de dag verder brengt weten we nog niet dat zien we wel verder .
Morgen willen we een squattour gaan maken maar cor weet nog niet of hij meegaat.
Dat weer het weer zo,n beetje deze keer tot de volgende keer zal ik maar zeggen
gr van de slingerapen

• 26 Januari 2009 - 07:42

Whoopy:

Wauw!!!!!

• 26 Januari 2009 - 09:19

Caat:

Sjeesus wat een helden! Ik heb dus wel hoogtevrees! Maar wel gaaf een beetje de gibbon uithangen! letterlijk en figuurlijk! Veel plezier!

• 26 Januari 2009 - 09:32

Madeleine:

Ziet er gaaf uit!

• 26 Januari 2009 - 10:01

Yvonne:

Super gaaf
    Zie je toch dat we afstammen van de apen

• 26 Januari 2009 - 10:10

Renata:

jeetje tegekke fotos.enne de aapjes konden nu zeker naar jullie kijken....geniet nog lekker van jullie avondje
    liefs renata

• 26 Januari 2009 - 12:11

Mike:

Ik zag alleen apen, waar zijn de jongens gebleven ?

• 26 Januari 2009 - 14:51

Cootje:

Erg leuke foto's, is al die jaren bij de fotoclub rond hangen toch nog ergens goed voor geweest Cor!!! Lekker je verjaardag vieren in Thailand dat doe je goed[nog gefeliciteerd]. Wij gaan lekker onze verjaardagen in de Marokkaanse woestijn vieren. Lekker over de zandduinen scheuren ik heb er nu al zin in!! De groeten aan TippieWan en de mannuh. Joepdoeiendemazzel!

• 26 Januari 2009 - 16:17

Luud:

Gefeliciteerd daar boven in die boom.Heb je weer een meisje gevonden? van Luud

• 26 Januari 2009 - 16:37

Club Eikel:

jaloers

• 26 Januari 2009 - 19:38

Edje Klep:

uit kijken kees veiligheids jack zijn maar tot bepaalde kilo s
    ha ha ha

• 27 Januari 2009 - 08:01

MC - Alzheimer:

Even een berichtje uit Pozza di Fassa.
    We zien dat jullie je reuze vermaken met jullie soortgenoten in de jungle ;)

Wij maken ons klaar voor een sneeuwtocht. Het sneeuwt nu hier!

Groeten van de Alprallyrijders

Owja Cor: Laat die meid eens los :)

• 27 Januari 2009 - 09:34

Kluk:

geweldig,zit hier weer te daveren op mun stoel...Cor,sorry mij te laat ,maar alsnog van Harte Kerel met je 44e verjaardag...ahum.klukkerdekluk

• 27 Januari 2009 - 09:35

Kluk: